سرگرمی

ارتقا کیفیت عکس های سلفی درگوشی ۶s

ارتقا کیفیت عکس های سلفی درگوشی s6
نوشته شده توسط آزاده مختاری

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ اپل قصد معرفی چه محصولاتی را داشت واین محصولات چه قابلیت هایی داشتند؟

کنفرانس رونمایی از محصولات جدید شرکت اپل روز چهارشنبه مصادف با ۹ سپتامبربرگزار شد. بسیاری از علاقمندان گوشی‌های موبایل و محصولات اپل چشم به راه خبرهای این کنفرانس بودند تا تولیدات جدید شرکت محبوب خود را ببینند و با ارتقا خود از تکنولوژی‌های این شرکت بهره ببرند. همان طور که امروزه بازار گوشی‌های هوشمند وتبلت‌ها بسیار داغ است و روز به روز محصولات جدیدی اضافه می‌شوند در این میان اپل نیز به معرفی گوشی هوشمند ۶s با قابلیت‌ها و کاربردهای ویژه پرداخت.

در ادامه با دیجی اسپارک برای آشنایی بیشتر با ارتقا کیفیت عکس‌های سلفی درگوشی s6 همراه باشید.

یکی از مشکلات گوشی‌های ۶s اپل عدم کیفیت عکس های سلفی بود که بسیاری از افراد با توجه به ویژگی‌هایی این گوشی از خرید این گوشی منصرف می شدند. اپل با ارتقا دوربین این گوشی توانست دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی iSight و دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو استفاده کنند و استفاده از فلش‌های LED را برای عکس سلفی حل کرده است.

صفحه نمایش استفاده شده در این محصول رتینا می‌باشد که از یک شبیه‌سازی فلش با نام رتینا فلش برای بهترشدن نور در عکس‌های سلفی استفاده شده است. همین صفحه نمایش باعث می‌شود که بتوان از آن به عنوان فلش برای عکاسی بهتر استفاده کرد.

 این قابلیت به‌طور خودکار میزان نور و رنگ سفید را تنظیم خواهد کرد تا رنگ طبیعی پوست را بازتابش کند. این صفحه نمایش نسبت به صفحه نمایش قبلی تا ۳ برابر بهتر نور خواهد زد و این قابلیت توانسته است این گوشی را برای محیط‌‌ های کم نور مناسب استفاده کند.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه

۱ دیدگاه