تکنولوژی

استاد لینوکس شوید

نوشته شده توسط اروند طباطبایی

با پنج راهنمایی که در زیر آورده‌ایم قصدا داریم راهی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در کارکردن با لینوکس استاد شده و چه بسا برنامه نویسی کنید.

اگر شما فکر میکنید دانستن لینوکس کار خیلی سخت و عذاب آوری است و دانستن آن کار افرادی است که گوشه‌گیر هستند و ظاهری همانند انسان‌های فضایی دارند سخت در اشتباهید بهتر است در افکار خود کمی تجدید نظر کنید.سیستم های لینوکسی به طور ساده در دستگاه‌های اندرویدی شما خود نمایی میکنند و از آن‌ها در بسیاری از سرور های بزرگ که سایت‌هایی عظیم را بر دوش میکشند استفاده می‌شود. همچنین لینوکس لقب بهشت برنامه نویسان را هم به دوش میکشد که این یعنی یک بستر عالی برای برنامه نویسی در اختیار دارید. در دیجی اسپارک قصد داریم پنج مورد را به شما گوش زد کنیم که با انجام آن به یک لینوکس کار حرفه ای تبدیل شوید.

لینوکس را در پنج روز فرا بگیرید : این یک دستور نیس بلکه واقعیت است؛ با مطالعه کناب ها و سایت‌هایی که در مورد دستورات لینوکس نوشته‌اند میتوانید تا ۵ روز دیگر آن را به خوبی یاد بگیرید.

اوبونتو نسخه سرور را یاد بگیرید : کار کردن با سیستم عاملی که هیچ رابط گرافیکی نداشته باشد ممکن است هولناک برسد اما اگر بر این ترس خود غلبه کنید میفهمید که این کار شیرین‌تر از آن چیزی است که فکرش را میکردید

1711471

یاد بگیرید سرور های لینوکسی را از صفر راه اندازی کنید : این بهترین و جالب‌ترین قسمت آموزش است؛ راه اندازی یک سیستم که به عنوان سرور لینوکس احرا کنی کاری شیری و دوست‌داشتنی است و حتماً شما را علاقمند خواهد کرد.

بازهم لینوکس یاد بگیرید : دانستن دستورات ریز که کار یک انسان لایق و برتر است را فرار بگیرید و خود را تا انتهای لینوکس بالا ببرید

یک تست کننده نفوذ شوید : یکی از قدرتمند ترین سیستم‌ها برای هکر ها و کسانی که جلوی آن‌ها را میگیرند سیستم‌های لینوکسی است پس سعی کنید در امر تست کردن سیستم‌ها نیز خبره و با تجره شوید

و پس از طی این مراحل به شما قول میدهیم آینده‌ای خوب و روشن در پیش روی شما قرار گرفته است. شما اکنون یک استاد هستید.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه