تکنولوژی

امنیت در دستان شما به کمک Flare

امنیت در دستان شما به کمک Flare-دیجی اسپارک
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

همه ی درها را قفل کردم. پنجره ها رو هم بستم. گاز را چک کردی؟ بله تقریبا ده بار ! برای اطمینان خودم هم یه بار ببینم. خوب الان بریم ؟ آره فقط قبلش کلید ها رو بدم به همسایه تا هر روز سری به خونه بزنه . داستان آشنایی نبود ؟ بله داستان سفر رفتن و ترس خالی گذاشتن خانه. این روز ها با آمدن دزدگیر ها و سیستم هشدار آتش و غیره، کمی آسوده تر به سفر می رویم و در طول سفر هم کمتر نگران خانه خود هستیم.

سیستم های امنیتی روز به روز جای خود را در خانه های بیشتر ی با ز می کنند و شرکتها هم بیکار ننشسته و با محصولات جدید خود رونق بیشتری به این بازار می دهند. ده ها محصول که هر کدام برای کاری ساخته شده اند و نصب همه ی آنها خانه را به پایگاه نظامی بدل می کند. رایانه ها هم روزی به بزرگی یک اتاق بودند و اکنون به اندازه یک کتاب. سیستم های امنیتی نیز هر روز کوچک تر و پیشرفته تر می شوند.

به تازگی یک شرکت آلمانی محصولی به نام flare را در سایت کیک استارتر قرار داده که هواداران بسیاری پیدا کرده است. این گجت امنیتی تا دندان مسلح، فقط به بزرگی یک کف دست است و همین موضوع آن را تا این اندازه معروف کرده است.

فلر دارای یک دوربین ۱۰۸۰p ، حرکت سنج، سنسور دما، میکروفن، آژیر و یک بلندگوست. همچنین دارای سیستم وای فای، بلوتوث و حتی شبکه ۳جی است که بتوانید از طریق اینترنت درهر جایی به آن دسترسی داشته باشید.

این وسیله انرژی خود را می تواند از دو شاخه و یا یک باتری لیتیومی تامین کند. راه اندازی آن نیز بسیار ساده است و پایه آهنربایی آن به گونه ای طراحی شده که بتوانید آن را به هر جایی که می خواهید بچسبانید.

بنا به گفته این شرکت فلر می تواند تفاوت میان خودی و غیرخودی را تشخیص دهد و زمانی که شما وارد خانه می شوید دوربین و میکروفن آن به طور خودکار خاموش می شود. اگر هم چهره ناآشنایی دید دوباره شروع به کار می کند.

شما هم می توانید با بهره گیری از محصولات و راهنمایی های دانشجو کیت، دزدگیر خود را بسازید !

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه