تکنولوژی سخت افزار

با Mixfader هر کسی می تواند به یک DJ حرفه ای تبدیل شود

با Mixfader هر کسی می تواند به یک DJ حرفه ای تبدیل شود - دیجی اسپارک
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

یک Dj، موسیقی و ملودی ها را باهم ترکیب می کند و آهنگی جدید و پر انرژی به وجود می آورد. جای تعجب است که آنها چگونه به آسانی چنین جلوه های صوتی فوق العاده را از لوازم جانبی DJ’ing که بسیار بزرگ هستند، تولید می کنند. با چنین دستگاه های خشن با صداهای  ناهنجار،ترکیب کردن آهنگ ها طوری که به گوش شنونده زیبا بیاید بسیار سخت است و کار آسانی نیست.

می دانید تابه امروز مهارت و تسلط داشتن در این کار ملزم به داشتن وسایل جانبی DJ’ing می باشد. بسیاری از آنها مقرون به صرفه نیستند و همچنین نیاز به مقدار زیادی آموزش برای یک آماتور را دارند. این به این معنی است که شما فقط می توانید به تماشای  یک هنرمند DJ بنشینید و هیچ شانسی ندارید تا بتوانید در ترکیب موسیقی و جلوه های صوتی دست داشته باشید.در این مقاله از Mixfader می گوییم تا بدانید شما هم می توانید به راحتی با این دستگاه به یک دی جی تبدیل شوید. این را بگویم این دستگاه یک مد زودگذر نیست و در آینده حتی افراد حرفه ای هم برای بهتر شدن کارهای خود به آن روی می آورند.

Mixfader یک مخلوط بسیار عالی و هنرمندانه از مهندسان صدا DJIT و turntablists است که باهم همکاری حرفه ای داشته اند. این ابزار معمولی نیست و در محیط های حرفه ای نیز از آن استفاده می کنند. بهترین جنبه این ابزار اینست که به همه، چه حرفه ای و چه آماتور قدرت این را می دهد که به ترکیب موسیقی های مورد علاقه خود بپردازند.

همه ما می دانیم تجهیزات دی جی بسیار گران است اما این دستگاه بسیار ارزان تهیه می شود. این دستگاه توانسته است از یک سینی دوار بزرگ به گوشی هوشمند و یک نمونه کلاسیک تر به تبلت کاهش یابد و بجای آن صفحه دوار که هم جابه جایی و حمل آن سخت بوده و هم بسیار قیمت بالایی دارد به دستگاهی تبدیل شود که می توانید در هرنقطه حمل کنید و به سرعت برای کار خود راه اندازی کنید.

با Mixfader هر کسی می تواند به یک DJ حرفه ای تبدیل شود - دیجی اسپارک

این دستگاه با عمر باتری ۱۰ ساعت و اتصال بلوتوث برای راه اندازی بی سیم و جابه جایی و حمل، کار شما را آسان کرده است. این دستگاه از آلمینیوم نقره ای است که بسیار چشم نواز و ظریف است و سطح خلاقیت بالایی که در آن به کار رفته شما را وادار به تجربه کردن آن می کند.

شما می توانید با تنها یک حرکت عقب و جلو یک قطعه موسیقی  را با دیگری ترکیب و یا حتی صداهای جدید ریتمیک ایجاد کنید.برای این دستگاه یک نرم افزار iSO یا یک نرم افزار تلفن هوشمند Android تعبیه شده است که یک آماتور می تواند به سرعت یادبگیرد که چگونه این کار را انجام دهد. و آموزشهای لازم برای تبدیل شدن به یک حرفه ای به طور کامل وجود دارد.

با Mixfader هر کسی می تواند به یک DJ حرفه ای تبدیل شود - دیجی اسپارک

این دستگاه در حال حاضر دوبار تست شده با دی جی حرفه ای و Turntablists. به منظور تست کردن دقت و عملکرد آن این تیم  حرفه ای ، با Dj DMC قهرمان جهان آن را تست کرده اند و تنها تاخیر آن ۵ میلی ثانیه  بوده است که این بسیار شگفت انگیز است.به نقل از صفحه Kickstarter ” این به این معنی است که شما می توانید با یک دستگاه بی سیم متصل به گوشی و تبلت با تاخیر نامحسوس به گوش انسان آهنگ ها را ترکیب و جلوه های صوتی فوق العاده تولید کنید.” این پوشیدگی نامحسوس برای مهندسان به تازگی ثبت شده است و بسیار فوق العاده می باشد.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه