اپلیکیشن

برنامه شبکه اجتماعی Meople.Connector با قابلیت صوتی

نوشته شده توسط آزاده مختاری

اگر شما از علاقمندان به استفاده مداوم از شبکه های اجتماعی هستید ممکن است در بسیاری از زمان‌ها از این امر باز داشته شوید و نتوانید به راحتی استفاده کنید. یکی از این زمان‌ها هنگام رانندگی است ولی امروز در دیجی اسپارک به معرفی برنامه‌ای می‌پردازیم که در این امر به شما کمک می‌کند.

 در ادامه با قابلیت‌های برنامه شبکه اجتماعی Meople.Connector با قابلیت صوتی با ما همراه باشید.

این برنامه که Meople.Connector نام دارد به رانندگان اجازه می‌دهد در حین رانندگی  نیزارتباط خود را با شبکه‌های اجتماعی ادامه دهند. در این برنامه از سرویس Meople استفاده شده است که Meople یک سرویس رسانه اجتماعی است که در سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شد. این برنامه می‌تواند مخاطبین شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، تامبلر، یوتیوب، لینکدین، Google+ و Foursquare را در یک شبکه اجتماعی در یک گروه گرد هم آورد.
با Meople.Connector رانندگان می‌توانند با بیان فرمان صوتی فعالیت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی به راحتی انجام دهند. این برنامه همچنین با اجرای SYNC AppLink  به کاربران امکان دسترسی و کنترل برنامه‌های مختلف روی گوشی هوشمند را می‌دهد.

همچنین Meople.Connector در مورد رسیدن پیام‌های جدید به کاربر هشدار می‌دهد و با استفاده از دستورات صوتی پیام را می‌خواند و به آن پاسخ می‌دهد یا آن را نادیده می‌گیرد. ممکن است راننده تصمیم بگیرد طی پیامی پیش نویس مکان خود را اعلام کند یا با فرمان صوتی به مخاطبان خود خبر خاصی را اعلام کند که این امور نیز توسط این سیستم امکان پذیر شده است.

مدیر اجرایی این برنامه در راستای هدف از تولید این برنامه گفت: امروزه برای افراد زیادی شبکه‌های اجتماعی به جز اصلی زندگی تبدیل شده است و آنلاین بودن و بروز بودن در این شبکه‌ها به جزی از زندگی آن‌ها تبدیل شده است. با توجه به این‌که بسیاری از افراد در حین رانندگی نیز تمایل به ادامه ارتباط دارند بنابراین برآن شدیم تا با تولید نرم‌افزاری خاص در راستای این نیاز گام برداشته باشیم.

برنامه Meople.Connector برای سیستم‌های عامل iOS و اندروید در دسترس است.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه