اپلیکیشن

برنامه های برتر اندروید – ۳

نوشته شده توسط اروند طباطبایی

در این مقاله چند بخشی قصد معرفی ۱۵ برنامه که از ابتدا تا کنون جزو برنامه‌های برتر اندرویدی در مارکت گوگل بوده‌اند را معرفی کنیم. شاید هنوز برخی از افراد باشند که از آن‌ها استاده نکرده باشند و یا علاقمند به تست اینگونه برنامه‌های پرطرفدار باشند. این برنامه‌های بدون هیچ وقفه‌ای همیشه جز برنامه‌های برتر گوگل پلی بوده اند.

Pocket Casts

آن‌هایی که از پادکست ها لذت میبرد قطعاً نام این اپ را شنیده‌اند و با از آن استفاده کرده اند. اما اگر هنوز مردد هستید که کدام اپ را استفاده کنید ما به شما pocket casts را پیشنهاد میدهیم. این برنامه بسیار پایدار است و ظاهر خوبی دارد و به شما اجازه میدهد تا پادکست ها را دانلود و یا استریم کنید و از گوش دادن به آن‌ها لذت ببرید. این برنامه از پادکست های صوتی و ویدئویی به خوبی پشتیبانی میکند. دو نوع تم تیره و روشن نیز برای برنامه در نظر گرفته شده است که میتوانید به سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین قابلیت sign in به شما امکان همگام سازی پادکست هایتان را در بین چندین دستگاه خواهد داد

PushBullet

این اپ بسیار خاص و ویژه است و میتوانید با آن کارهای بسیار زیادی انجام دهید. این اپ برای اتصال تلفن و کامپیوتر شما به یکدیگر ساخته شده است و این کار را از طریق مرورگر وب انجام خواهد داد. کارهایی از جمله پاسخ دادن به پیام‌های کوتاه و جابجایی فایل‌ها و چک کردن اعلانات و ارسال پیام و … از جمله کارهایی است که این برنامه برای شما در کامپیوتر انجام خواهد داد. این برنامه برای افرادی که با کامپیوتر سروکار دارند و دیگر حوصله چک کردن تلفن خود را ندارد بسیار کاربردی است.

SwiftKey Keyborad

این کیبورد یکی از قدرتمندترین ها با قابلیت شخصی سازی بسیار بالاست که چندین سال پیش وارد مارکت اندروید شد و هنوز هم بسیاری از آن به عنوان یک کیبورد خوب برای تایپ و شخصی سازی بالا یاد میکنند. همچنین شما میتوانید برای این کیبور تم های بسیار متنوعی دانلود کرده و یا خریداری نمایید. قابلیت‌های دیگری همچون کیبورد اعداد و کیبورد شناور و بسیاری دیگر که بعداً کشف خواهید کرد. اگر از کیبورد فعلی خود راضی نیستید استفاده از swiftkey را به شما پیشنهاد میکنیم.

Tasker

Tasker-Time-card برنامه

این برنامه یکی از برنامه‌های خاص و جالب اندرویدی است که باید کار با آن را یاد بگیرید. چیزی که این برنامه به شما ارئه خواهد داد اجازه تولید دستوراتی دلخواه برای انجام کارهای شما درتلفن همراه است. این برنامه پشتیبانی خوبی از اپ های شما خواهد داشت و کارهای زیادی با آن میتوانید برنامه‌ریزی کنید. کمی سخت است که بگوییم این برنامه دقیقاً چکار میکند و بهتر است خودتان آن را تجربه کنید. اگر به دنبال آموزشی برای این برنامه هستید میتوانید با جست‌و‌جو در اینترنت به نتایج خوبی دست پیدا کنید.

Zedge

آخرین اما نه ضعیف ترین برنامه در لیست ما برنامه Zedge است. این یک والپیپر و زنگ موبایل و صدای اعلان برای شما است که به شما گزینه های بسیاری را برای شخصی سازی بسیاری از قسمت‌های تلفن همراهتان میدهد. به همراه موارد بسیار خاصی که در این برنامه وجود دارد پیشنهاد های مناسبتی خوبی نیز توسط برنامه به شما ارائه میشودبرای مثال تم ها و رینگتون های کریسمس و هالووین و دیگر مناسبت‌های دیگر. این برنامه رایگان است و تنها بدی آن ممکن است تبلیغات موجود در آن باشد.

جمع‌بندی

ساخت یک لیست از برنامه‌های برتر اندروید کاری دشوار است و بهتر است بگوییم که ممکن است خیلی برنامه‌های دیگر و کاربردی تری نیز وجود داشته باشد که ما نام آن‌ها را در لیست زیر نیاورده ایم. اگر برنامه‌ای خاص و به نوعی برتر میشناسید با دیجی اسپارک در میان بگذارید.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه

۲ دیدگاه