سخت افزار مدارهای الکترونیک

تبدیل نمایشگر تلویزیون به صفحه نمایش لمسی با Touchjet Wave

تبدیل نمایشگر تلویزیون به صفحه نمایش لمسی با Touchjet Wave
نوشته شده توسط آزاده مختاری

همه ما ازشنیدن کلمه یکی بخر دوتا ببر شگفت زده خواهیم شد و حس کنجکاوی به ما دست می دهد که اولی چیست و دومی چه ویژگی هایی دارد. بنابراین سوالات زیادی ذهن مارا درگیر می کند و جواب این سوالات ممکن است دستگاه را به عنوان نیاز ما معرفی کند. بنابراین دستگاه‌های فشرده و قابل حمل همواره مورد نیاز کابران در تمامی بخش‌ها هستند. اما در لوازم خانگی مثل تلویزیون، افراد به دستگاه‌های بزرگ ‌تر علاقه مند هستند. تبدیل نمایشگر تلویزیون به صفحه نمایش لمسی با Touchjet Wave یکی از تکنولوژی های جدیدی است که می توانید بدون استفاده از کنترل با لمس صفحه نمایش به انتخاب برنامه های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید وتماشا نمایید.

Touchjet Wave به بالای نمایشگرهای تلویزیون‌های تا اندازه‌ی ۶۰ اینچ متصل می‌شود. با اتصال کابل‌های HDMI و AC، دستگاه Touchjet Wave آماده‌ی استفاده می‌باشد. این دستگاه دارای سیستم بی سیم داخلی برای اتصال به شبکه‌ی خانگی است، تا بتوان برنامه ‌های مختلف را دانلود کرد و به محتویات متفاوت دسترسی داشت. از دیگر مشخصات قابل توجه آن باید به این موارد اشاره نمود: بلوتوث ۴٫۰، پردازنده‌ی چهارهسته‌ای ۲٫۰ گیگاهرتز ARM Cortex-A9، یک گیگا بایت رم DDR3، هشت گیگا بایت حافظه‌ی فلش، دو پورت USB 2.0 و یک پورت Micro USB OTG.

Touchjet Wave از تکنولوژی اینفرارد برای ردیابی حرکات انگشت یا قلم و لمس نمایشگر تلویزیون، استفاده می‌کند و آنها را به فرمان های قابل درک توسط سیستم اندرویدی تبدیل می‌نماید. تمامی برنامه‌ها، بازی‌ها، رسانه‌های پخش که قابل استفاده در گوشی های هوشمند یا تبلت شما می‌باشند، قابل پخش بر روی نمایشگر بزرگ‌ تر تلویزیون‌ها نیز هستند. و با یک برنامه همراه موبایل، کاربران می‌توانند از راه دور به کنترل Touchjet Wave بپردازند.

Touchjet Wave در ماه مارس ۲۰۱۶ به بازار عرضه خواهد شد.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه