دسته‌بندی

تبلت سامسونگ با صفحه نمایش ۱۸/۴ اینچی

تبلت سامسونگ با صفحه نمایش 18/4 اینچی
نوشته شده توسط آزاده مختاری

اگر اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند را دنبال کرده باشید مسلما خبر تبلت سامسونگ با صفحه نمایش خاص را نیز شنیده‌اید. به تازگی در سایت‌های مختلف خبر از تبلت سامسونگ با صفحه نمایش ۱۸/۴ اینچی مشاهده می‌شود که بسیار بزرگ است. در ادامه در دیجی اسپارک با ما همراه باشید.

با توجه به اندازه این تبلت شرکت سامسونگ تمرکز خود روی ویدئو متمرکز کرده است و با استفاده از Galaxy View می‌توان به عنوان یه صفحه نمایش بزرگ برای پخش ویدئو استفاده کرد. این تبلت دستگیره‌ای است که در پایه‌ی نگهدارنده پشت دستگاه تعبیه شده و می‌توانید مانند یک کیف آن را حمل کنید. همچنین از این وسیله می‌توان به عنوان تلویزیون استفاده کرد. از مشخصات سخت افزاری این دستگاه می‌توان به وزن ۲/۶۵ کیلوگرمی اشاره کرد که قابلیت حمل بودن این دستگاه را سبب شده است. این دستگاه دارای باتری ۵۷۰۰ میلی آمپرساعت با هشت ساعت زمان پخش ویدئو است و یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با کلاک ۱/۶ گیگاهرتز است. همچنین دارای رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل است. و صفحه نمایش آن از نوع LCD است. همچنین دارای ابعاد ۴۵۱/۸ و ۱۱/۹ میلی متر است.

تبلت سامسونگ با صفحه نمایش 18/4 اینچی| دیجی اسپارک

تبلت سامسونگ با صفحه نمایش ۱۸/۴ اینچی| دیجی اسپارک

حافظه رم آن ۲ گیگابایت است. حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت و یا ۶۴ گیگابایت خواهد بود و به کمک درگاه میکرو اس دی تعبیه شده برروی این تبلت، کاربر قادر است از حافظه جانبی آن نیز استفاده کند.

از نرم‌افزار اندروید ۵٫۱ در این دستگاه استفاده شده است که شامل میانبرهای سرویس‌هایی مانند Netflix، Hulu، Twitch و یوتیوب است.

برایاستفاده از این دستگاه دو حالت نمایش وجود دارد: حالت عمودی و افقی. همچنین این تبلت مجهز به یک دوربین ۲٫۱ مگاپیکسلی است  که برای ویدیو کنفرانس و موارد مشابه، مناسب به نظر می‌رسد.و از بلوتوث و Wi-Fi  استفاده شده در این دستگاه می‌توان برای برقراری اتصال استفاده کرد. برای پخش بهتر ویدئو از دو اسپیکر استریو استفاده شده است.

سامسونگ هنوز قیمت رسمی Galaxy View را اعلام نکرده است ولی قیمت پیش خرید آن در سایت سامسونگ ۵۹۹ دلار درج شده است.

 

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه