دسته‌بندی

تلفن iphone به قیمت یک جزیره

نوشته شده توسط اروند طباطبایی

آیا فکر میکنید iphone ۶ اس یک تلفن گران است؟ و خرید آن مقرون به صرفه نیست؟ بهتر است کمی صبر کنید! آیا تا به حال در مورد gold genie چیزی شنیده‌اید؟ gg یک سازنده نابغه در زمینه جواهرات است که تخصص آن ساخت وسایل و تلفن های لوکس و گران بها میباشد. تلفن‌هایی که کمترین آن‌ها ممکن است سه برابر یک تلفن معمولی قیمت داشته باشند. این سازنده تلفن‌های هوشمند را به وسیله جواهرات و فلزات گرانبها و قیمتی تزیین میکند. در حالت کلی این تلفن‌ها را افرادی همینند یوسین بولت و دیوید بکهام و دیگر افراد ثروتمند جهان خواهند خرید.

The-most-expensive-iPhone6

یکی از همین روز ها که GG سخت مشغول ساخت یکی از همین تلفن‌های لوکس بود یک آیفون ۶ به همگان نشان داد که از طلای ۲۴ عیار پوشیده شده است و لبه های آن با الماس های بسیار زیبایی تزیئن شده اند. این دستگاه قیمتی برابر با ۳٫۵۱ میلیون دلار دارد که بیشتر از قیمت یک جزیره کوچک است. 

این دستگاه لقب diamond ecstasy را گرفته است که چیزی شبیه به قرص اکس جواهری میشود. در هنگام سفارش میتوانید انتخاب کنید که پلاتینیوم بر روی بدنه دستگاه شما باشد و یا طلا و یا چیزی بسیار شیک تر مثل طلای با رنگ رز (rose gold ) و هر چقدر تلفن شما سفارشی تر باشد بدین معناست که قیمت آن بیشتر خواهد بود. این آیفون ۶ با ۶۱۲۷ تکه سنگ قیمتی پوشانده شده است که تمامی آن‌ها قیمتی برابر با ۲٫۶۲ میلیون دلار دارند.

The-most-expensive-iPhone61

آیا تمایلی به خرید این تلفن دارید؟ و هنوز نظری مبنی بر گران بودن iphone 6s دارید؟

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه

۲ دیدگاه