رباتیک سخت افزار

دستبند TomTom برای ردیابی سلامتی با قابلیت پخش موسیقی

دستبند TomTom برای ردیابی سلامتی با قابلیت پخش موسیقی
نوشته شده توسط آزاده مختاری

تکنولوزی های هوشمند و پوشیدنی بسیاری ساخته شده اند که هر کدام قابلیت متنوع و مختلفی دارند. این تکنولوژی‌ها در بسیاری از موارد می‌تواند به کاربران برای امور مختلف کمک کند. با توجه به این که این تکنولوژی‌ها مورد توجه بسیاری از افراد علاقمند به تکنولوژی است تولید کنندگان با جدیت بیشتری به تولید می‌پردازند. در نمایشگاه IFA که تولید‌کنندگان تکنولوژی های مختلف برترین‌های محصولات خود را به نمایش گذاشتند TomTom نیز به نمایش دستبند ردیاب سلامتی پرداخت.

ممکن است روزی تصمیم بگیرید بدون هیاهو و دغدغه به بیرون از خانه بروید و دور از هیاهوی زندگی روزمره سپری کنید. در این زمان گوشی خود را در خانه می گذارید ولی ناگهان در راه به ذهنتان خطور می‌کند که آهنگ گوش دهید ولی چگونه؟

در ادامه با دیجی اسپارک به معرفی دستبند TomTom برای ردیابی سلامتی با قابلیت پخش موسیقی می‌پردازیم.

TomTomبا استفاده از رنگ‌های گوناگون وقابلیت پخش موسیقی محصول خود را متمایز نشان می‌دهد. این دستگاه دارای فضای ذخیره‌سازی داخلی سه گیگابایت است که برای نگه داشتن ۵۰۰ آهنگ کافی می‌باشد. همچنین یازده آهنگ از پیش بارگذاری شده در Spark وجود دارند.

این دستگاه کوچک‌ترین محصول این شرکت به شمار می‌رود و به گونه‌ای طراحی شده است که تمام روز و شب قابل پوشیدن باشد همچنین شمارنده قدم و ردیاب خواب در درون این دستگاه قرار گرفته‌اند. برای گوش دادن به آهنگ سوکت هدفون در این دستگاه وجود ندارد و باید از هدفون های بلوتوث استفاده کرد. همچنین امکان نظارت برضربان قلب نیز در این دستگاه وجود دارد و به GPS داخلی مجهز می‌باشد که سبب تشخیص مکان و میزان مسافت پیموده شده می‌شود.

این دستگاه با قیمتی در حدود ۲۸۰ دلار وارد بازار خواهد شد ولی اطلاعات از زمان دقیق عرضه آن مشخص نیست.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه

۳ دیدگاه