رباتیک

ربات راکت اسکیت برای حمل و نقل

ربات راکت اسکیت برای حمل و نقل-دیجی اسپارت
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

ربات راکت اسکیت برای حمل و نقل نسل جدیدی از ربات های حمل و نقل شخصی هستند که بر اساس نوع مدل و قیمت آن می توانند از ۴۵ دقیقه تا ۹۰ دقیقه شارژ داشته باشند و عمل حمل و نقل شخصی افراد را انجام دهند.

قطعات این ربات ابتدا به صورت جدا از هم در جعبه ای قرار داده شده است و شما برای استفاده باید آن را مونتاژ کنید.داخل جعبه ، لوازم تنظیم و مونتاژ (سر هم کردن) قطعات قرار داده شده و شما به راحتی می توانید تنظیمات ربات را توسط این وسایل انجام دهید.

با یک باتری Li-Ion شما می توانید حتی یک ساعت تا یک و نیم ساعت شارژ برای این ربات داشته باشید و با خیال آسوده مسافت طولانی تری را طی کنید.

این ربات راکت اسکیت برخلاف ظاهر خود دارای وزن بسیار سبکی است که دارای گیره ی پارچه ای می باشد و شما می توانید آن را به کوله پشتی خود متصل کنید.

همانگونه که در تصویر هم می بینید این ربات راکت اسکیت دارای فرم ساده و راحتی است که حمل و نقل با آن را آسان و سریع می کند.در این ربات مسائل امنیتی و حفاظتی به شکلی خاص در نظر گرفته شده است و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهد بود.شما با این ربات می توانید در کنار ساحل قدم بزنید یا برای مسافتی که می خواهید زودتر طی شود از این وسیله ی هوشمند استفاده کنید.

استفاده از این ربات راکت اسکیت برای حمل و نقل جالب به نظر می رسد و پیاده روی با آن را برای یک بار هم که شده می توان امتحان کرد. اگر دسترسی به این محصول پیدا کردید و از آن استفاده نمودید تجربه ی خود را از طریق کامنت با مخاطبان دانشجوکیت در میان گذارید.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه