تکنولوژی

سلفی خطرناک تر از حمله کوسه هاست

نوشته شده توسط اروند طباطبایی

آمار نشان میدهد که تعداد افرادی که در سال بر اثر حمله کوسه کشته می‌شوند کمتر از آن‌هایی است که با سلفی گرفتن جان داده اند. امسال حمله های زیادی از کوسه های را در دریاها به انسان‌ها شاهد بودیم که بیشتر از آمار سال‌های قبل است اما آمار دیگری نشان میدهد که افرادی که با سلفی گرفتن کشته شده‌اند در سال ۲۰۱۵ بیشتر از کشته شدگان با حمله کوسه هستند.

بله درست خواندید. سلفی گرفتن که این روز ها نوعی مود محسوب می‌شود باعث شده افرادی دست به کارهای خیلی خطرناکی بزنند تا فقط یک عکس جالب و پر بازدید از خود گرفته باشند.

اخیراً یک مرد ۶۶ ساله ژاپنی که برای دیدن تاج محل رفته بود هنگام گرفتن سلفی از تعدادی پله با پایین پرت شد. و با ضربه‌ای که به سرش وارد شده است مرده است و دوست آن نیز بر اثر زمین خوردن پایش شکسته است.

تنها چیزی که این داستان را غم انگیز و تأمل بر انگیز میکند این است که این حادثه فقط بر اثر گرفتن یک سلفی روی داده است. در حادثه‌ای دیگر یک خانم ۲۱ ساله هنگامی که با تفنگ مشغول سلفی گرفتن بوده بی‌خبر از اینکه تفنگ پر است به سر خود شلیک کرده اما خوشبختانه این زن اهل مسکو زنده مانده است اما مردی که هنگام مسابقات گاو بازی از خود سلفی میگرفته است به این اندازه خوش شانس نبوده و کشته میشود.

به هرحال نا در این سال میلادی تا به حال ۸ مرگ بر اثر حمله کوسه داشته‌ایم در حالی که ۱۲ مرگ بر اثر گرفتن سلفی روی داده است. و علاوه بر این نفر تعداد زیادی آسیب دیده نیز سلفی گرفتن با خود به همراه داشته است. بهتر است که مردم و دولت ها در این مورد هشدار داده و همه موارد امنیتی را در هنگام سلفی گرفتن رعایت کنیم.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه