تکنولوژی سرگرمی

شارژ آیفون با شلوار جین مخصوص

چه چیزی برای شما وحشتناک تر است؟ هنگامی که ناگهان تلفن شما خاموش شود یا اینکه در جیب شما جا نشود؟
یک طرح جدید از کارخانه joe jeans به نام hello jean در حال حل کردن این مشکلات است.

چه چیزی برای شما وحشتناک تر است؟ هنگامی که ناگهان تلفن شما خاموش شود یا اینکه در جیب شما جا نشود؟

یک طرح جدید از کارخانه joe jeans به نام hello jean در حال حل کردن این مشکلات است. شلوار های ساخته شده توسط این کمپانی آنقدرهاهم ارزان نیستند. این مدل مخصوص ۱۸۹ دلار قیمت دارد . این مدل یک جیب مخصوص دارد که در آن یک پاور بانک در نزدیکی کمر شما قرار میگیرد و یک جیب مخصوص نیز برای قرار دادن آیفون در نزدیکی باترری مذکور تعبیه شده است. در حال حاضر این شارژر فقط برای آیفون های ۵ ,۵s , 6 کار میکند و متأسفانه خبری از مدل ۶s نیست.

HELLO_CECILY_0069w

این شارژر بایک سیم مخفی که در زیر جای کمربندی شلوار جاسازی شده است کارمیکند همچنین پاوربانکی که به آن متصل می‌شود نیز قیمتی برابر ۴۹ دلار دارد.جیب مخصوص آیفون آن به خوبی فیت می‌شود و به راحتی میتوانید آن را در جیب قرار دهید تا کاملاً شارژ شود بدون اینکه توجه کسی را جلب کنید. فقط باید یادتان باشد که قبل از شستشوی شلوار قطعات مخصوص شارژ را از آن خارج کنید. اما به نظر میرسد که قدرت این باتری برای شارژ کامل یک آیفون و یا استفاده چندباری در روز کافی نیست. این باتری آیفون های ۵ , ۵s را تا ۸۵درصد و آیفون ۶ را تا حدود ۷۰ درصد شارژ میکند و به نظر میرسد فقط برای مواقعی اضطراری مناسب خواهد بود.

HELLO_KALIA_0004w

در حال حاضر کارخانه joe تنها کارخانه ای نیست که این مدل شلورا هارا تولید میکند کارخانه I/o denim نیز یکی از این تولیدکننده ها است که در حال تولید چنین شلوار هایی با اندازه مناسب برای اسمارت فون هاست که یک جیب مخصوص در آن تعبیه شده تا تلفن‌هایی تا اندازه ۴٫۸ اینچ را در خود جای دهد. بیشتر این کارخانه ها در حال طراحی دوباره شلوار های خود برای جا دادن آیفون ۶s در جیب‌های آن هستند.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه