تکنولوژی سخت افزار

قفل دیجیتالی و هوشمند

قفل دیجیتالی و هوشمند-دیجی اسپارک
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

در عصر تکنولوژِی و با پیشرفت گجت های هوشمند ناگزیر باید از بعضی وسایل سنتی خداحافظ کنیم در این پست سراغ کلیدهای هوشمند می رویم و مزایای استفاده از این گجت استثنایی را باهم مرور می کنیم.

ویژگی های قفل دیجیتالی

امکانات پیشرفته :

بارها پیش آمده که منتظر مهمان هستیم و از طرف دیگر در آشپزخانه و یا مکان دیگری از منزل مشغول آماده سازی مقدمات مهمانی هستیم در این بین مهمان از راه می رسد و ممکن است دقایقی پشت در منتظر بماند تا ما بتوانیم به درب منزل دسترسی پیدا کرده و آن را به روی مهمان باز کنیم. با قفل دیجیتالی و هوشمند شما به راحتی برنامه ی قفل درب منزل خود را با مهمان از طریق گوشی همراه به اشتراک می گذارید و او می تواند بدون معطلی درب را باز کرده وارد منزل شود.به دلیل امنیت بیشتر پس از پایان مهمانی می توانید برنامه ی قفل دیجیتال را تغییر دهید.

امنیت بالا قفل دیجیتالی و هوشمند:

شما توسط برنامه ی کلید دیجیتال که بر روی تلفن همراهتان موجود است ، می توانید حتی در محل کار یا مسافرت از باز شدن درب منزل خود آگاه شوید و این باعث افزایش چندین برابری امنیت منزل شما می شود.

  شارژ بالای باطری قفل دیجیتالی و هوشمند :

در کلید دیجیتال از یک سری باطری های مخصوص از جنس لیتیوم استفاده می شود که می توانند تا ۵۰۰ روز شارژ را در خود حفظ کنند . این عدد قدرت بالای باتری های این کلید را نشان می دهد.

 فرآیند نصب و راه اندازی آسان :

برای نصب این کلید بر روی درب منزل خود ، نیاز به دانش فنی زیادی نیست و همانگونه که در تصویر می بینید به راحتی و در چند مرحله قابل نصب است.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه