سرگرمی

کوله پشتی مدرن برای رفتن به پیک نیک

کوله پشتی مدرن برای رفتن به پیک نیک - دیجی اپارک
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

پیک نیک رفتن برای هزاران سال متمادی است که در کشور های متفاوت با آداب و رسوم مختلف انجام می شود. شما و خانواده نیز به پیک نیک می روید و برای حمل مواد غذایی و دیگر لوازم جانبی در فضای باز احتمالا از سبدهای سنتی استفاده می کنید.

با دیجی اسپارک همراه باشید تا کوله پشتی جدیدی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به وسیله آن به صورت مدرن به پیک نیک بروید.

 کوله پشتی مدرن برای رفتن به پیک نیک - دیجی اپارک

سبد پیک نیک مدرن با تکیه بر ویژگی های زندگی مدرن امروزی تهیه شده است. در این کوله پشتی برای اولین بار یک پورت USB برای شارژ گوشی های هوشمند و دیگر دستگاه های USB دار وجود دارد. همچنین یک اسپیکر به سمت خارج کوله پشتی قرار دارد که شما می توانید در حال پذیرایی از مهمان به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید. از طرفی با تعبیه شدن یک پنل در این کوله پشتی شما می توانید به راحتی به مانیتور آن را وصل کنید تا بقیه دوستان نیز از آهنگ ها لذت ببرند. به طور کلی سبد پیک نیکی در ظاهر به نظر می رسد برای رفتن به پیک نیک بسیار کم است با قطعات مفید طوری استراتژیک شده است که قابل حمل اما کامل باشد. لوازم جانبی به خوبی در این کوله پشتی جاسازی شده اند که وقتی آن را باز می کنید تازه متوجه می شوید که چقدر وسایل به خوبی در آن جاسازی شده است.

 کوله پشتی مدرن برای رفتن به پیک نیک - دیجی اپارک
چه چیزهایی در کوله پشتی مدرن برای رفتن به پیک نیک وجود دارد؟

این کوله پشتی با تعداد انگشت شماری از ملزومات مورد نیاز برای بودن در فضای سبز می باشد. شامل دوبالشت و دو عدد صندلی است. دو فنجان را در محفظه پایین تر از سبد پیک نیک قرار داده اند. کیسه ای با ویژگی ها دیجیتالی در آن وجود دارد. که می تواند سبد را سرپا نگه دارد و سپس تبدیل به میز شود.

Eugenio Fernandez و Victor Nouman دو طراح این کوله پشتی با جستجو در محیط های طبیعی و برای تهیه کردن لوازم برای خوردن یک وعده غذایی بعد یک پیاده روی سخت این ایده را داده اند. این طراحان خوش بینند که کوله خود را بازهم با استراتژیک خاص خود کامل تر کنند.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه

۲ دیدگاه