اپلیکیشن مدارهای الکترونیک

گوگل Hangouts را در نسخه ۴ دوباره طراحی میکند

نوشته شده توسط اروند طباطبایی

hangouts یک برنامه ارتباطی از گوگل است که در آن میتوانید پیامک بفرستید یا چت کنید و ویدوئو یا پیام چند رسانه ای و voip داشته باشید. این برنامه یک تحول بزرگ را در نسخه ۴ خود شاهد خواهد بود

hangouts یک برنامه ارتباطی از گوگل است که در آن میتوانید پیامک بفرستید یا چت کنید و ویدوئو یا پیام چند رسانه ای و voip داشته باشید. این برنامه یک تحول بزرگ را در نسخه ۴ خود شاهد خواهد بود و قرار است دوباره طراحی شود. این نسخه حدود یک ماه پیش برای ios عرضه شده است و طراحی و تغییرات جدید و بهبود عمل‌کرد و مصرف کمتر باتری از جمله پیشرفت‌های این برنامه بوده است. این بروزرسانی به برنامه مذکور طراحی فلت و متناسب با material design گوگل را خواهد داشت. در این نسخه از همان پالت سبز و سفید همیشگی ولی به صورت متریال استفاده شده است و همچنین یک دکمه شناور برای آسان ترکردن شروع یک مکالمه و یا ایجاد گروه در نظر گرفته شده است. همچنین در این نسخه آیتم های موجود به لمس شما پاسخ خواهند داد و واکنش میدهند. و همچنین جابه جایی بین قسمت‌های مختلف روان تر شده اند.

2015-08-11-image-4

همچنین گوگل بیان کرده است که این آپدیت باعث بهتر شدن عمل‌کرد دستگاه به حد قابل توجهی شده است و ارسال پیام‌ها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. همچنین پیام رسانی و دریافت و ارسال آن از جهت رسیدن به طرف مقابل نیز قابل اطمینان تر شده است.

در نسخه جدید ضمیمه ها نیز بهبود ویدا کرده‌اند و چیزهایی مثل gif ها و ایموجی ها و ارسال مکان و چند فایل به صورت همزمان به سهولت انجام میپذیرد. از جهت مصرف باتری نیز شاهد پیشرفت‌هایی بوده‌ایم و مصرف باتری به شدت بهینه‌تر شده است.

همچنین شماره گیر این برنامه نیز شاهد تغییراتی بوده است و در قسمت caller id دیگر عبارت unknown به نمایش در نخواهد آمد. قابلیت پاسخ به چندین پیام mms به وسیله یک پیام صوتی به وسیله google voice نیز در برنامه اضافه شده است. همچنین با پشتیبانی این نسخه از ساعت‌ها و پوشیدنی های اندرویدی میتوانید به وسیله ساعت هوشمند خود hangouts را مدیریت کنید.

این بروزرسانی از چند روز قبل در پلی استور قرار گرفته است با این حال ممکن است بعضی دستگاه‌های هنوز قادر به دریافت آن نباشند.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه