دسته‌بندی

اسپیکر آمازون اخبار روز را برای شما میخواند

نوشته شده توسط اروند طباطبایی

آمازون اسپیکری را با نام Echo speaker ساخته است که برای شما سرفصل های مهم خبری را در هنگامی که در اطراف خانه مشغول انجام کارهایتان هستیدمیخواند. البته این یک قابلیت جدید است که به آن افزوده شده است و تا قبل از این فقط جمع آوری اطلاعات وظیفه این اسپیکر بود. اکنون شما میتوانید از دستگاه درخواست کنید تا برای شما خبر های مهم روز رابخواند و از آن‌ها به شما سرفصل هایی را ارائه دهد.

amazon-echo

این مساله باعث می‌شود که کمی کمتر چشم به مانیتور و صفحه تلفن همراه بدوزید و بتوانید همزمان به کارهای شحصی خود برسید. در نگاه اول ممکن است بسیار ساده و خسته‌کننده به نظر برسد ولی بسیار عالی است برای زمانی که شما وقت کافی برای چک کردن اخبار ندارید و نیاز آنچنانی به دقیق شدن روی جزئیات یک خبر ندارید.

51Pv7ge63oL._SL1000_

این همچنین یک آپدیت بزرگ محسوب می‌شود که میتوانید با echo وقت خود را ذخیره کرده و از آن درست استفاده کنید. همچنین کنترل بسیار خوبی روی آلارم ها و تایمر ها میتوانید داشته باشید. و قابلیت جدید دیگری که به آن اضافه شده این است که میتوان یک آلارم به‌خصوص را غیرفعال کرد و یا از زمان تمام شدن تایمر ها با خبر شد. اگر بخواهیم آن را در چند کلمه خلاصه کنیم یک دستیار برای ذخیره کردن وقت و مدیریت زمان بسیار خوب است.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه