تکنولوژی

اپ فیسبوک برای اخبار فوری

نوشته شده توسط اروند طباطبایی

ندی است که فیسبوک در حال باز کردن جای خود در دنیای اخبارها میباشد و به نوعی وارد بازی انتشار خبر شده است. حال این کمپانی در حال ساخت یک برنامه کاربردی برای انتشار خبرهای فوری و آگاه سازی شما از آن‌ها روی تلفن هوشمندتان است. این برنامه مستقل هنوز در مراحل اولیه خود به سر میبرد اما

چندی است که فیسبوک در حال باز کردن جای خود در دنیای اخبارها میباشد و به نوعی وارد بازی انتشار خبر شده است. حال این کمپانی در حال ساخت یک برنامه کاربردی برای انتشار خبرهای فوری و آگاه سازی شما از آن‌ها روی تلفن هوشمندتان است. این برنامه مستقل هنوز در مراحل اولیه خود به سر میبرد اما به صورت مکرر از کاربران خود در مورد موضوعاتی که دوست دارند اخبار فوری آن‌ها را دنبال کنند سؤال میکند. پس از آن این برنامه میتواند در مورد موضاعات انتخابی خبرهایی را با طول پیام حدودا صد کاراکتر به کاربر ارسال نماید.

214452-3x2-940x627

تمامی خبرهایی که با این برنامه ارسال خواهد شد به وسیله یک لینک به منبع خبری نکمیل میشوند. البته تعداد مطالب قابل انتخاب برای مشاهده خبر ها هنوز کم هستند. فیسبوک در حال تلاش کردن برای ظاهر شدن به عنوان یک منبع خبری میباشد. به هرحال این برنامه آنقدرها هم جذاب نیس و از این دست اپلیکیشن ها در مارکت های اندرویدی و آیفون زیاد هستند شاید اگر فیسبوک تلاش خود را برای برتری این برنامه و همچنین ارائه یک اپ جدید و بی‌نظیر به کار گیرد بتواند در این عرصه موفق شود. در هفته گذشته نیز توئیتر انجام تست هایی برای سربرگ خبرهای فوری خود در نسخه ios و اندروید را اطلاع رسانی کرده است و به زودی این قسمت را در بزنامه خود نهایی خواهد کرد. سخنگوی فیسبوک بیان داشته که این برنامه هنوز در نسخه آلفای خود به سر میبرد و در حال حاضر نمیتوان در مورد آن قضاوتی انجام داد. اگرچه دسترسی به رسانه‌های اجتماعی همانند فیسبوک و توئیتر در کشورمان با سختی انجام می‌شود اما به هرحال تعداد استفاده کنندگان از این شبکه‌ها نیز کم نیستند و امیدواریم که محدودیت‌هایی که درباره این شبکه گذاشته شده است نیز برداشته شوند. آیا شما در حال حاضر از این شبکه استفاد میکنید؟ از برنامه ای که در آینده منتظر خواهد کرد چه؟

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه