اپلیکیشن

برنامه های برتر اندروید – ۲

نوشته شده توسط اروند طباطبایی

در این مقاله چند بخشی قصد معرفی ۱۵ برنامه که از ابتدا تا کنون جزو برنامه‌های برتر اندرویدی در مارکت گوگل بوده‌اند را معرفی کنیم. شاید هنوز برخی از افراد باشند که از آن‌ها استاده نکرده باشند و یا علاقمند به تست اینگونه برنامه‌های پرطرفدار باشند. این برنامه‌های بدون هیچ وقفه‌ای همیشه جز برنامه‌های برتر گوگل پلی بوده اند.

GroupOn

 

Groupon-screenshot- برنامه

این یک برنامه رایگان برای کوپن و تخفیفات است و در تلاش است تا به شما کمک کند تابهترین پیشنهاد ها را برای خرید و رستوران و مسافرت و … را در محل خود دریافت کنید . این برنامه طراحی خوبی دارد و اشتفاده از آن نیز بسیار راحت است همچنین قابلیت استفاده مخصوص تعطیلات و خرید های مناسبتی را دارد. قبل از استفاده از آن مطمین شوید که کشور شما پشتیبانی میشود.

Here Maps

خب شاید گوگل مپس روی همه ی تلفن‌های اندرویدی باشد و نیازی به استفاده برنامه‌های دیگر نداشته باشید با این حال ما برنامه here maps را برای شما یک برنامه ضروری میدانیم و استفاده از آن را توصیه میکنیم. چرا که تجربه جدید و فوق‌العاده‌ای برای شما به همراه خواهد داشت. از قابلیت‌های خوب این برنامه دانلود و استفاده از نقشه های به صورت آنلاین است و این کار برای کشور هایی که به اینترنت پر سرعت دسترسی کمتری دارند بسیار عالی است. محیط برنامه بیشتر شبیه گوگل مپس این برای همین در آن احساس راحتی خواهید داشت. همچنین این برنامه به شما اجازه میدهد تا رستوران‌ها و مکان های خاص اطراف خود را بررسی کنید. این برنامه به طور کلی رایگان است و میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

Last pass

یک برنامه معروف دیگر که شاید فراموش کاران آن را خیلی دوست داشته باشند. آپیدت اخیر برنامه موبایلی آن را رایگان کرده است و قابلیت‌هایی نیز افزوده شده مه در حالت پرمیوم فعال میشوند. مانند سینک شدن پسورد ها از دسکتاپ به موبایل و برعکس. از آنجایی که امروز ما با موبایل به همه جا لاگ این میکنیم خیلی خوب است که پسورد هایمان همیشه همراهمان باشد و آن‌ها را فراموش نکرده و گم نکنیم و با ساختن پسورد هایی که با هم مشابه نیستند امنیت اطلاعات خود را بالا ببریم. این برنامه از قابلیت پر کردن خودکار قسمت‌های مخصوص رمز در برنامه‌ها و سایت‌ها نیز پشتیبانی میکند. همچنین یک تولید کننده پسورد نیز در آن گنجانده شده است که پسورد هایی با ضریب امنیت بسیار بالا تولید میکنند.

Nova Launcher

یک لانچر تقریباً کامل برای دستگاه شما که امکان پشتیبانی گیری و بازگردانی اطلاعات لانچر را برای شما فرام میکنم و از بابت خراب شدن طراحی دسکتاپ خود نگران نخواهید بود. این لانچر به صورت مرتب آپدیت شده و قابلیت‌های بسیار جالبی در آن گنجانده شده است. اگر شما حالت پرمیوم آن را خریداری نمایید میتوانید از دستورات اشاره‌ای نیز برای آن استفاده کنید. شاید چیز بیشتری برای گفتن نباشد و همین برای این کار کافی است.

Pocket

یک پاکت خوب برای نگهداری متونی که میخواهید در وقت آزاد خود مطالعه کنید! ما این برنامه را شدیداً به همه توصیه میکنیم. چند بار شده است که بخواهید یک متن اینترنتی را بخواهید اما وقت انرا نداشته باشید؟ به وسیله پاکت میتوانید این متون و صفحه هارا ذخیره کرده و در مواقعی که مناسب است مطالعه کنید. این برنامه از فیسبوک و گوگل پلاس و توئیتر نیز پشتیبانی خوبی دارد. استفاده از آن نیز بسیار بسیار ساده است و همچنین میتوانید چیزهایی که ذخیره کردید را نیز با دیگران به اشتراگ بگذارید.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه