سخت افزار مدارهای الکترونیک

دستگاه خنک کننده nipi cooler

دستگاه خنک کننده nipi cooler
نوشته شده توسط آزاده مختاری

شاید دغدغه بسیاری از افراد در سفر همراه داشتن آب خنک و نگه داری مواد غذایی است که نیاز به نگه داری در یخچال دارند. امروز در دیجی اسپارک به معرفی دستگاه خنک کننده nipi cooler خواهیم پرداخت.

دستگاه خنک کننده nipi cooler می تواند قطعات یخ را به مدت ۶ روز نگه داری کند و موادغذایی ، نوشیدنی و مایعات را دردمای بالا خنک نگه دارد و همچنین وسایل هوشمند را شارژ کند. هم چنین این دستگاه می تواند اشیا با ارزش و گران قیمت را درون خود جاسازی کند و از دسترس دور نگه دارد.

این دستگاه دارای گنجایش ۵۰ لیتر برای نگه داری مایعات است و می تواند حدود ۷۰ قوطی نوشیدنی را در خود جای دهد. nipi cooler دارای دو پورت USB در قسمت بیرونی است که می تواند تلفن همراه شما را شارژ کند و یا انرژی لازم  برای بلند گوهای بلوتوث را تامین کند. nipi دو محفظه داخلی خشک برای نگه داری اشیا گران قیمت و با ارزش دارد و شما می توانید این گونه وسایل را به صورت خشک در آن نگه داری نمایید.

دستگاه خنک کننده nipi cooler

دستگاه خنک کننده nipi | دیجی اسپارکcooler

به شارژر پنل خورشیدی، چراغ های LED داخلی، چند درگاه USB داخلی، سیستم روشنایی LED خارجی، و چند درگاه USB خارجی نیز مجهز شده است.

در حقیقت، پنل خورشیدی nipi می تواند نیروی کافی برای شارژ یک تلفن هوشمند را در یک ساعت تامین کند. این دستگاه خنک کننده دارای پانل های فتولتائیک است که می تواند نور خورشید را به الکتریسیته تبدیل کند اما این پانل برای خنک کردن در nipi به کار نمی رود .این پانلها نیروی لازم برای نور LED و الکتریسیته دستگاه را فراهم می کنند تا nipi بتواند وسایل هوشمند را شارژ کند. در صورت کامل بودن شارژ این دستگاه می تواند ۷ گوشی موبایل را شارژ کند. همچنین این دستگاه درای چرخ هایی برای حمل راحت می باشد.

nipi cooler در جداره داخلی و خارجی از نور LED برخوردار است و دو باتری لیتیومی ۱۴۰۰۰میلی آمپری دارد. درب عایق دوجداره و دیوارهای ضخیم خنک دمای سرد آن را حفظ می کنند. یک دسته فلزی سبک که برای راحتی حمل ونقل طراحی شده است. همچنین این دستگاه دارای قابلیت افزودن کاربردهای دیگری نیز می باشد که در آینده می توان آن را توسعه داد.

این دستگاه در روزهای اولیه ارائه تنها ۱۹۵ دلار هزینه دارد. و از ماه آینده در فروشگاه ها قابل ارائه می باشد.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه

۲ دیدگاه