دسته‌بندی

رکورد ۱۳ میلیونی اپل

نوشته شده توسط اروند طباطبایی

کمی پیش تر اپل به معرفی دو مدل پر صر و صدای ۶s و ۶s plus پرداخت و هردوی این مدل ها از خیلی جهات شبیه هم بودند و با تمام چیزهایی که اپل در مورد آن‌ها گفت پیشرفت‌های زیادی در بسیاری از زمینه‌ها را در این تلفن‌ها شاهد خواهیم بود. این مدل ها از سه روز پیش فروششان آغاز شده و امروز بالاخره کمپانی اپل میزان فروش خود را اعلام کرد که باعث شگفتی همگان شده است. فقط در این چندروز و با توجه به اینکه این دستگاه‌ها در اول در تمامی فروشگاه ها فروخته می‌شوند اپل فروشی ۱۳ میلیونی داشته است.این رکوردی جدید برای فقط سه روز فروش محسوب می‌شود زیرا حدود ۴۰ کشور نیز این تلفن را از ۹ اکتر میتوانند خریداری کنند و آمار در اینجا تمام نخواهد شد به علاوه ۱۳۰ فروشگاه نیز در سرتاسر جهان هستند که آمار آن‌ها نیز هنوز معلوم نیست و تا آخر امسال این فروش‌ها به طول می انجامد. هنگامی که این فروش را با فروش ۸٫۴ میلیونی تلفن‌های لومیایی مقایسه کنید و یا بلک بری که تلفن اندرویدی خود را هنوز تولید نکرده به تعداد ۸۰۰۰۰۰ سفارش گرفته به جایگاه رفیع اپل پی میبریم و اینکه چه رقابت سختی بین دیگر کمپانی ها برای رسیدن به اپل وجود دارد.

در همنی حال اپدیت ios جدید نیز در حال انتشار داده شدن برای دستگاه‌های نسل قبل است و این انتشار نیز باز رکورد شکنی کرده است . به ما میگوید که ۵۰ درصد از دستگاه‌ها در ۷۲ ساعت اولیه انتشار به روز رسانی اقدام به آپدیت دستگاه خود کرده اند. اگر کمی حساب کنیم به نظر میرسد که تا آخر سال جاری میلادی این میزان به ۸۷ درصد از کل دستگاه‌ها برسد.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه