سخت افزار سرگرمی

ظرف هوشمند برای کنترل تناسب اندام

نوشته شده توسط آزاده مختاری

شاید اکثر مردم دوست داشته باشند که چیزی را بدون هیچ هزینه و زحمتی به دست بیاورند، اما عده‌ی بسیاری نیز هستند شیرینی رسیدن به هدف رادر تحمل سختی می دانند و تمایل دارند سختی‌هایی را تحمل کنند و به هدف خود برسند.

امروز در دیجی اسپارک قصد داریم به ظرف هوشمند برای کنترل تناسب اندام بپردازیم.

این دستگاه که بر اساس یک تحقیق علمی تولید شده است هدف وانگیزه شما را به انگیزه‌ی انجام یک کار مفید تبدیل می‌کند و بر اساس سیستم پاداش دهی مغز عمل می کند.

شما می‌توانید چیزی را که علاقه‌ی بسیاری به آن دارید در این محفظه هوشمند قرار دهید. سپس هدفی که می‌خواهید به آن برسید را دربرنامه همراه آن تعیین کنید و سپس در محفظه‌ی امن به طور اتوماتیک قفل می‌شود و تا زمانی که برنامه رسیدن به هدف را تأیید نکند، در محفظه همچنان بسته باقی خواهد ماند.

این اهداف می‌تواند حضور در مکانی خاص برای ساعتی مشخص (مثلا کتابخانه برای مطالعه)، هدف‌های تناسب بدن مانند سوختن مقدار مشخصی کالری و یا دوربودن از یک وسیله در زمانی از پیش‌ تعیین‌ شده باشد. به عنوان مثال اگر علاقه زیادی به تلویزیون دارید و یا اگر اهل شیرینی خوردن هستید، یا فرزند کوچکی در خانه دارید که می‌خواهید در زمانی مشخص به موبایل خود دسترسی پیدا کند، کنترل تلویزیون، شیرینی‌ها و موبایل را در kSafe قرار دهید. این ظرف دارای قفلی است که با گوشی هوشمند و نرم افزار هماهنگ می شود و درصورتی که فرد برنامه های روزانه اش را به دقت انجام داده باشد، قفل باز شده، درب شیرینی خوری نیز باز شده و به فرد اجازه ی خوردن شیرینی می دهد. در غیر این صورت همچنان درب به صورت قفل است واجازه خوردن آن شیرینی رابه شما نمی دهد.

همچنین این دستگاه برای بسیاری از افراد تنبل، کم حافظه و حتی کودکان برای مراقبت های کاهش وزن و لاغری مناسب است. یکی از مهم‌ ترین اهداف تولید کنندگان این محفظه هوشمند هدف‌های مربوط به تناسب وزن بوده است و اکنون در تلاش هستند تا آن را با دستگاه‌های پوشیدنی مرتبط با سلامت بدن هماهنگ کنند. مثلا این دستگاه به تناسب اندام کمک می کند. این وسیله هوشمنددر صورتی به کاربر اجازه ی خوردن شیرینی را می دهد که برنامه های ورزشی و تناسب اندام خود را انجام داده باشد و خوردن این مقدار کالری برای بدن او لازم باشد.

به این ترتیب می‌توانید تمامی وسوسه‌های روزانه خود را با kSafe به یک انگیزه‌ی واقعی برای انجام کاری مهم تبدیل کنید.

بر روی kSafe حلقه ای از ۳۶۰ لامپ LED قرار دارد که روشن‌شدن آن‌ها به میزان پیشرفت در دستیابی به هدف بستگی دارد. به عنوان مثال اگر ۲۵ درصد راه را رفته باشید، یک چهارم لامپ‌ها روشن خواهند شد.

فعلا قیمت خرده‌ فروشی kSafe مشخص نیست، اما قیمت کیک‌استارتر آن ۷۹ دلار مشخص شده است

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه