سخت افزار سرگرمی مدارهای الکترونیک

فن حذف صدای اضافی از محیط اطراف برای افزایش کیفیت خواب

نوشته شده توسط آزاده مختاری

ممکن است شما زمانی که به خواب می روید سروصدای زیادی در اطرافتان وجود داشته باشد ولی بعضی افراد نسبت به این صداها حساسیت خاصی ندارند و به راحتی به خواب می روند  ولی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که صداهای اطراف آزارتان می دهد و آرامش خوابتان را به هم می ریزد امروز در دیجی اسپارک با معرفی فن حذف صدای اضافی از محیط اطراف برای افزایش کیفیت خواب همراه ما باشید.

با توجه به زندگی ماشینی امروز برخی افراد هنگام خواب و استراحت با صداهای اضافی آرامش کافی ندارند و همین امر سبب آزار و اذیت آن ها می شود بنابراین برای خواب به محیطی بی سرو صدا پناه می برند ولی آیا با توجه به زندگی آپارتمان نشینی می توان به خواب راحت فرو رفت؟

گروهی از دانشمندان برای ایجاد این نوع آرامش با طراحی دستگاهی قابل حمل برای تهویه صدای اطراف به افراد کمک کرده اند. این دستگاه کوچک به راحتی کنار تخت افراد قرار می گیرد و با حذف صداهای اضافی ومسدود کردن صداهای پس زمینه به کیفیت خوابی بهتر کمک می کند.

این دستگاه دارای نویز کمی است و برای شروع می تواند گزینه مناسبی باشد زیرا حتی صدای شروع ویندوز و آلارم های گوشی موبایل که دارای نویز می باشند را ندارد و با کمترین نویز به بهبود کیفیت خواب می پردازد.

این دستگاه به راحتی قابل تنظیم است و می توان با چرخاندن قسمت بالایی ان به تنظیمات پرداخت. و میزان سکوت و حذف نویزهای صدا را کم وزیاد کرد همچنین دارای یک دکمه روشن و خاموش می باشد که هنگام عدم استفاده در حالت خاموش قرار می گیرد. همچنین میزان سروصدا را برای کابر کالیبره کرد و برای استفاده کودکان نیز تنظیم نمود.

فن حذف صدای اضافی از محیط اطراف برای افزایش کیفیت خواب

فن حذف صدای اضافی از محیط اطراف برای افزایش کیفیت خواب| دیجی اسپارک

این دستگاه توسط برنامه ای که روی گوشی های هوشمند با سیستم عامل های اندروید و ios نصب می شود قابل کنترل در مواردی مثل تنظیمات سکوت و حذف نویز اطراف و خاموش و روشن کردن و درجه بندی برای کودکان و همچنین خاموش و روشن کردن خودکار می باشد.

این دستگاه در یک کمپین در  Kickstarter crowdfundingطراحی شده است و تا سال ۲۰۱۶ وارد بازار خواهد شد همچنین برای افرادی که در آمریکای شمالی هستند با توجه به برنامه ریزی های نجام شده این دستگاه با قیمت ۵۹ دلار قابل خرید می باشد.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه