تکنولوژی سخت افزار

ماشین لباسشویی WW8500 AddWash سامسونگ

ماشین لباسشویی WW8500 AddWash سامسونگ
نوشته شده توسط آزاده مختاری

اگر نگاهی به دنیای تکنولوزی بیندازیم همه چیز را در حال انجام ماشینی می بینیم. از کارهای کوچک وساده تا کارهای بزرگ و پیچیده. یکی از این پیشرفت ها در زیمنه شست وشوی لباس است که با دست انجام می شد و کم‌کم جای خود رابه ماشین های لباسشویی داد. تولید کنندگان مختلف با تولید انواع ماشین لباسشویی خود را برای رفع نیاز مردم به بازار معرفی کردند با توجه به تنوع مدل‌های مختلف هرکدام از این تولیدات در نوع خود مشکلاتی داشتند. مثلا ماشین لباسشویی هایی با قابلیت درب جلو امکان اضافه شدن لباس بعد از شروع چرخه شست و شو را ندارد.

در ادامه در دیجی اسپارک به معرفی ماشین لباسشویی WW8500 AddWash سامسونگ با درب جلوو قابلیت اضافه شدن لباس در هنگام شست و شو می پردازیم.

یکی از ویژگی‌های خوب ماشین‌های لباس‌شویی که درب آنها از بالا باز می‌شود این است که برای افزودن لباس فقط به باز کردن درب از بالا و اضافه شدن لباس نیاز دارد اما با توجه به این نکته ماشین لباس شویی هایی با درب جلو ویژگی های خاص خود را دارند. شرکت سامسونگ برای اضافه شدن لباس به ماشین لباس شویی هنگام شست وسو با درب جلو به تولید ماشین لباس‌شویی جدید WW8500 AddWash پرداخته است .

AddWash دارای یک در اضافی به سمت بالای در اصلی است که از آن طریق آن درلباس‌های اضافی در حین شستشو به آن اضافه می‌شوند. برای اضافه شدن لباس با فشردن دکمه‌ای که برای توقف شست وشو است ماشین لباس شویی را متوقف کرده و بعد از اضافه شدن لباس‌ها مجددا راه اندازی می شود. همچنین جهت رعایت ایمنی برای کودکان قفل کودک برای این نوع ماشین تعبیه شده است.

این ماشین لباسشویی با یک برنامه مخصوص که روی گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید یا نصب می شود با کاربر ارتباط برقرار می‌کند و شروع شست وشوی جدید را به آن ها اطلاع می‌دهد.

قیمت این ماشین لباسشویی هنوز مشخص نشده است و اواخر سال جدید در اروپا قابل عرضه می‌باشد.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه