تکنولوژی رباتیک

مفهوم جدید هواپیما که مانند هلکوپتر فرود می آید

مفهوم جدید هواپیما که مانند هلکوپتر فرود می آید - دیجی اسپارک
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

این هواپیما از لحاظ فنی در مرحله خاصی قرار ندارد و فقط یک مفهوم است اما در اینجا چگونگی کار کردن آن را توضیح خواهیم داد. در این هواپیما از سه کانال فن TriFan 600 استفاده می شود که مانند آسانسور به صورت عمودی به شیوه ای شبیه به یک هلوکوپتر به پرواز درآید. اما بعد از به پرواز درآمدن و ارتفاع گرفتن در یک چرخش رو به جلو مانند یک هواپیما به پرواز خود ادامه خواهد داد. این فرایند در هنگام فرود برعکس خواهد شد. این ترکیب جدید و غیر معمول هواپیما و هلکوپتر اجازه می دهد که این تکنولوژی خاموش به زمین فرود آید و به باند فرودگاه و یا فضای بسیار زیاد برای فرود نیاز نداشته باشد.

 مفهوم جدید هواپیما که مانند هلکوپتر فرود می آید - دیجی اسپارک
این هواپیما به سرعت معمولی در ۹۰ ثانیه می رسد و تا ۱۹۳۰کیلومتر (۱۲۰۰ مایل) بدون سوختگیری جدید می تواند سفر کند تعداد سرنشینان آن ۵ نفر به اضافه خلبان است.
در بخش اقتصادی وب سایت XTI در مورد توصیف این کار نوآورانه اینطور بیان شده است ” با ادغام فن آوری های پیشرفته اثبات شده است که این شش صندلی برای به پرواز درآمدن و فرود عمودی طراحی شده اند که این پرواز دارای سرعت بسیار نیز می باشد و برای سفرهایی استفاده خواهد شد که با زمان کوتاه به مکان های دور از هم بتوان پرواز نمود.

 مفهوم جدید هواپیما که مانند هلکوپتر فرود می آید - دیجی اسپارک
در حال حاضر وب سایت XTI شروع به جمع آوری سرمایه از بین مردم علاقه مند پرداخته است که به مردم پیشنهاد شده است در ازای سرمایه گذاری در این پروژه از سهام شرکت دریافت خواهند کرد که با انجام اینکار مشخص می شود به اجرایی بودن طرح و مفهوم این هواپیما مطمین می باشند و درصدد تامین هزینه های بالای آن می باشند.

[advanced_iframe securitykey=”e3ac59a02708b32a0e36dd27eecce7b410abc919″ src=”http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/bqJ5M/vt/frame” allowFullScreen=”true” webkitallowfullscreen=”true” mozallowfullscreen=”true” height=”360″ width=”640″]

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه

۲ دیدگاه