تکنولوژی سرگرمی

میز Torax با قابلیت تنظیم و استفاده در کاربردهای مختلف

میز Torax با قابلیت تنظیم و استفاده در کاربردهای مختلف
نوشته شده توسط آزاده مختاری

با توجه به این که آپارتمان نشینی رواج گرفته است و خانه‌ها روز به روز کوچکتر می‌شوند و استفاده از میزهایی که بتوانند تمام کارهای ما را به صورت یک جا و روی یک میز انجام دهد مهم است. میزهای همه کاره با اشغال مقداری فضا قابلیت ارائه چند کاربرد مختلف را دارد. همچنین میزهای قابل تنظیم زیادی در بازار وجود دارد که با استفاده از قطعات ساده که بر روی یک میز معمولی قرار داده شده است ساخته شده‌اند و همچنین میزهایی که دارای موتورهای پیشرفته می‌باشند.

امروز در دیجی اسپارک به معرفی میز Torax با قابلیت تنظیم و استفاده در کاربردهای مختلف می‌پردازیم.

این میز دارای قیمتی مناسب می‌باشد و می‌تواند به راحتی برای استفاده در حالت‌های لپ‌تاپ و کامپیوتر و میز تحریر و حتی تبلت یا میز رسم مورد استفاده قرار گیرد. همچنین از دیگر ویژگی‌های این میز که دارای ضخامت ۱۰ سانتی متر و وزن ۵/۴ کیلوگرم است وقابلیت تاشو دارد و می‌تواند بین بین حالت نشسته و ایستاده تنظیم گردد و از این رو استفاده از آن در کاربردهای مختلف امکان پذیر می‌شود. همچنین دارای بازوهای لانه زنبوری و شش گوشه می‌باشد که در کاهش وزن آن تاثیر زیادی دارد.

برای تغییر موقعیت این میز از یک حالت به جالت دیگر از طراحی دو لولایی استفاده می‌کند که تنظیمات بیشتر برای هرکدام از این حالات با فشردن دکمه قرمز روی لولا قابل اعمال است. جنس این میز از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده است.

با توجه به طراحی خاص خود این میز می‌تواند به استفاده کننده با کمترین اشغال فضا بیشترین کاربرد را بدهد و دیگر نیازی به استفاده از میزهای جداگانه برای هر کدام از وسایل دیجیتال و هوشمند نباشد.

این میز در حال حاضر در حال جمع آوری بودجه لازم برای تولید انبوه است و در صورت فراهم شدن شرایط در ماه فوریه سال ۲۰۱۶ به تولید انبوه خواهد رسید.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه