تکنولوژی

نمایشگر Exploride برای تبدیل خودرو معمولی به خودرو هوشمند

نمایشگر Exploride برای تبدیل خودرو معمولی به خودرو هوشمند
نوشته شده توسط آزاده مختاری

امروز در دیجی اسپارک قصد داریم به معرفی نمایشگر Exploride برای تبدیل خودرو معمولی به خودرو هوشمند بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

Exploride یک نمایشگر ۶ اینچی است که در مقابل راننده نصب می شود. و دارای ابعاد ۱۵۲ × ۱۱۶٫۵ × ۹۲ میلیمتر است . ین دستگاه هوشمند در خودروهای مجهز به سیستم تشخیص آنبرد (OBD) کار می کند و طراحی جمع و جور آن امکان قرارگیری روی داشبورد را فراهم می کند. همچنین این دستگاه با استفاده از رابط کاربری ساده و دیداری خود اطلاعات مختلف از خودرو و اینترنت را به نمایش می گذارد و در نتیجه حواس راننده از شرایط مسیر پیش رو پرت نمی شود.

با این دستگاه، شما به نقشه ، فایل های صوتی و تماس ها و پیام های خود دسترسی خواهید داشت. این دستگاه با استفاده از با استفاده از بلوتوث، درگاه OBD، جک صوتی و هات اسپات به خودرو متصل می‌شود و امکان ارتباط بین خودرو و راننده را فراهم می‌کند.

از مشخصات سخت افزاری این دستگاه می‌توان به پردازنده چهار هسته ای و ۲ گیگابایت حافظه رم و اتصال ۴G LTE و بلوتوث نسخه ۴ انرژی پایین و آداپتور اسکنر OBD II اشاره کرد.

Exploride به دوربینی ۳ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر در هنگام رانندگی است تا اگر تصادفی بروز کرد بتوان با مرتجعه به این دوربیم میزای خطای راننده را مشخص نمود. همچنین می‌توان با این دستگاه به پخش موسیقی پرداخت واز لیست موسیقی‌های ارائه شده به انتخاب موسیقی مورد نظر و همچنین کنترل حرکت راننده در هنگام پخش موسیقی پرداخت.

قیمت تعیین شده برای این دستگاه ۲۶۹ دلار می‌باشد ولی از زمان دقیق عرضه این دستگاه هنوز چیزی مشخص نشده است.

 

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه