تکنولوژی

همکاری هوندا با شرکت‌های مختلف برای توسعه Uni-Cub

همکاری هوندا با شرکت‌های مختلف برای توسعه Uni-Cub
نوشته شده توسط آزاده مختاری

 همه ما شرکت هوندا را با تولید موتورسیکلت و خودرو می شناسیم ولی این شرکت علاوه بر کسب و کار خود در زمینه تولید ماشین و موتور سیکلت، در زمینه ساخت وسایل نقلیه دریایی، ژنراتورها، ربات های عجیب و غریب و حتی هواپیما هم فعالیت دارد.

در دیجی اسپارک به بررسی همکاری هوندا با شرکت‌های مختلف برای توسعه Uni-Cub می‌پردازیم.

بعد از می سال ۲۰۱۲ که این شرکت Uni-Cub را معرفی کرد دیگر کسی از شنیدن محصولات جدید هوندا متعجب نخواهد شد. از آن زمان به بعد، هوندا مرتبا این سیستم را بهینه سازی کرد تا آن را به دست مشتریان علاقمند برساند.

تاخیر چند ساله در ارائه این صندلی خودکار، این شرکت ژاپنی را مجبور کرد برای گسترش دادن موارد مصرف آن به غیر از حرکت دادن کاربران به بخش های مختلف یک موزه، برای دریافت کمک به سمت توسعه دهندگان مختلف برود و با آن ها همکاری کند به همین خاطر اعلام کرده که در آیندهبرنامهاین محصول را در اختیار آنها قرار خواهد داد.

برنامه این وسیله قرار است که پاییز امسال از سوی استودیوی اختصاصی هوندا به نام Developer ارائه گردد و با استفاده از آن توسعه دهندگان می توانند به صورت از راه دور، سرعت و جهت حرکت این وسیله را تحت کنترل خود درآورند.

این شرکت در مراسم افتتاحیه استودیوی توسعه و تحقیق خود در سیلیکون نمونه ای از این دستگاه را به نمایش گذاشت که با استفاده از یک حسگر Leap Motion، ژست های حرکتی را دریافت می کند و آنها را دنبال می کرد.

توسعه دهندگان می توانند با به کارگیری این صندلی در انجام کارهایی مثل تورهای هدایت شونده یا افزودن سطل به آن و استفاده از دستگاه برای تحویل مرسوله های درون سازمانی و یا هماهنگ کردن این صندلی با هدست های واقعیت مجازی و اجرای بازی های هیجان انگیز اتومبیل رانی فراگیر، آن را ارائه کنند و در اختیار تکنولوژی های مختلف قرار دهند.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه