رباتیک

پهپاد ها؛ نیروی جدید پست سوئیس

پهپاد ها؛ نیروی جدید پست سوئیس - دیجی اسپارک
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

اگر شما ساکن کشور سوئیس هستید پس حتما به آسمان بیشتر نگاه کنید نه برای اینکه ستاره ببینید!!! برای اینکه تردد پهپاد ها را در آسمان مشاهده کنید.

شرکت Matternet مستقر در کالیفرنیا برای آسان کردن ارسال های پستی به نیروهای پست سوئیس پیوسته است. به خاطر اراضی کوهستانی و دریاچه های متعدد و بزرگ، پست سوئیس پهپاد ها ( هواپیما های بدون سرنشین ) را آزمایش کرد. این شرکت به توسعه پهپاد ها برای امور پستی پرداخته است.هواپیما های بدون سرنشین می توانند به طور پیوسته در حال عبور برای ارسال باشند.

Matternet ONE quadrocopter برای تولید هواپیما های بدون سرنشین سوئیس انتخاب شده است. هواپیما های بدون سرنشین با قرار دادن بسته در درون خود، به ارسال بهتر، آسان تر و سریع تر کمک می کنند.

Quadrocopter برای حمل و نقل محموله های تا یک کیلوگرم است که می تواند با شارژ کامل باتری ۱۰ کیلومتر را طی کند. این پهپاد به ویژگی اضافی همچون دوربین متصل و یا قلاب خاص نیاز ندارد.

آیا نگران شدید که به طور تصادفی یک پاکت همراه با پهپاد به سر شما سقوط کند؟

نگران نباشید هواپیما های بدون سرنشین برای حمل و نقل و جابه جایی در یک مسیر از پیش تعیین شده برنامه ریزی شده اند و این برنامه ریزی برای پیدا کردن مسیر به وسیله نرم افزاری که توسط Matternet ایجاد شده است ، انجام می گیرد.

متاسفانه تا به حال هیچ تحویلی توسط هواپیما های بدون سرنشین در سوئیس انجام نشده است. پست سوئیس این کار راحداقل تا سال ۲۰۲۰ نخواهد انجام داد و در بیانه ای گفته است:” در حدود پنج سال شرایط مختلف را برای استفاده از هواپیما های بدون سرنشین روشن می کنیم و تا زمانی که استفاده تجاری آن واقع بینانه نباشد این طرح انجام نمی شود.”

تا آن زمان صبر داشته باشید و در پایین فیلم آزمایش پهپاد را مشاهده کنید.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه