مدارهای الکترونیک

کابل شارژ آیفون با قابلیت ۱۲۸ گیگا بایت حافظه جانبی

کابل شارژ آیفون با قابلیت 128 گیگا بایت حافظه جانبی
نوشته شده توسط آزاده مختاری

دنیای امروز دنیای تکنولوژی است. وسایل دیجیتال زیادی وجود دارند و اکثر اطلاعات وداده ها همسو با تکنولوژی به صورت دیجیتالی قابل دسترس هستند. کاربران تمایل زیادی به نگه داشتن این اطلاعات با خود وذخیره این اطلاعات روی گوشی های خود دارند. یکی از شرکت های تولیدی گوشی های هوشمند اپل است که قابلیت اضافه کردن حافظه جانبی را برای گوشی های خود قرار نداده است ونمی توان حافظه این گوشی ها را افزایش داد. اخیرا شرکتی به نام PhotoFast نوعی کابل جدید با نام MemoriesCable طراحی و توسعه داده که دارای حافظه‌ی جانبی است و ۱۲۸ گیگابایت به فضای داخلی گوشی آیفون اضافه می‌کند.

امروز در دیجی اسپارک به معرفی کابل شارژ آیفون با قابلیت ۱۲۸ گیگا بایت حافظه جانبی خواهیم پرداخت.

کابل MemoriesCable دارای حافظه‌ی جانبی است و ۱۲۸ گیگابایت به فضای داخلی گوشی آیفون اضافه می‌کند و از این رو می تواند در دخیره سازی اطلاعات نقش داشته باشد.

همانند شارژرهای معمولی گوشی آیفون، کابل MemoriesCable نیز می‌تواند به منظور شارژ کردن آیفون مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این می‌توان حتی برای اتصال به کامپیوتر یا دیگر دستگاه‌ها نیز از آن استفاده کرد.

اپل همواره سیاست متفاوتی برای گوشی‌های آیفون خود در نظر می‌گیرد و طبق این سیاست گوشی‌های هوشمند خود را به بازار عرضه می کند. گوشی‌های آیفون دارای فضای داخلی مشخصی هستند به عنوان مثال آخرین نسل از این محصولات در سه نوع ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت تولید شده‌اند که قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی برای‌ آن‌ها فراهم نشده است.

کابل شارژ آیفون با قابلیت 128 گیگا بایت حافظه جانبی

کابل شارژ آیفون با قابلیت ۱۲۸ گیگا بایت حافظه جانبی| دیجی اسپارک

همان طور که گفته شد، در آخرین نسل از گوشی‌های آیفون نسخه‌ی ۱۲۸گیگابایتی نیز تولید شده که جواب‌گوی نیاز مشتریان اپل است. در واقع هر دو گوشی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس دارای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی هستند. برای استفاده از این کابل به منظور افزایش فضای داخلی دستگاه ابتدا باید برنامهمخصوص PhotoFast را بر روی آیفون نصب کنید پس از آن می توانید هر زمان که کابل را به آیفون متصل کردید از حافظه‌ی ۱۲۸ گیگا بایتی این کابل استفاده کنید. این کابل ماننند حافظه های دیگر بعد از اتصال قابلیت ذخیره عکس٬ فیلم و برنامه ها را دارا می باشد. همچنین برای امنیت بیشتر اطلاعات در حافظه‌ی کابل، از Touch ID استفاده می‌شود که اگر کسی به غیر از صاحب کابل،‌ آن را به گوشی آیفون خود متصل کند، حافظه‌‌ی کابل غیر قابل دسترس خواهد بود.

این کابل هنوز به طور رسمی معرفی نشده، واحتمالا نسخه‌ی ۶۴گیگابایتی نیز در کنار نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار معرفی شود. همچنین درحال حاضر قیمت این کابل مشخص نشده است.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه