تکنولوژی

کنترل خودرو Tesla Model S با برنامه کنترل از راه دورS

کنترل خودرو Tesla Model S با برنامه کنترل از راه دورS
نوشته شده توسط آزاده مختاری

تکنولوژی های پوشیدنی زیادی وجود دارد و روز به روز بر قابلیت های آن ها افزوده می شود که ساعت اپل یکی از این تکنولوژی ها می باشد. این ساعت دارای تکنولوژی کنترل از راه دور می باشد و می توان به کنترل خودرو Tesla Model S با برنامه کنترل از راه دورS پرداخت.

در ادامه برای معرفیاین تکنولوژی با دیجی اسپارک همراه باشید.

با مطرح شدن ساعت اپل برنامه جدیدی به نام کنترل از راه دور S برای کنترل خودروTesla Model S توسط ساعت های اپل مطرح شد.

Allen Wongیک ایده جدیدی به نام کنترل از راه دور Sرا مطرح کرده است که شامل ویژگی های بسیاری برای دارندگان خودرو مدل Tesla Model Sکه بتوانند با ساعت خود بسیاری از برنامه های کاربردی راکنترل کنند.درحالی که اکثر این دستورات در خودرو Tesla Model Sمطرح شده است ولی این برنامه با گسترش توابع و دستورات توسط ساعت اپل خوردو را از راه دور کنترل می کند.

 کنترل کامل سقف آفتابی توسط برنامه کنترل از راه دورS

این برنامه می تواند دستوراتی مثل کنترل کامل سقف آفتابی٬شارژ خودرو٬ باز وبسته کردن پورت USB و چشمک زدن چراغ های جلو خودرو٬تنظیمات دما و چک کردن میزان شارژ خودرو را اجرا کند وهمچنین توانایی روشن کردن خودرو از راه دور را دارا می باشد.

کنترل چشمک زدن چراغ های جلو خودرو

 به طور طبیعی استفاده از این برنامه فقط محدود به کارهایی خاص است ولی در مراحل ابتدایی ساخت ساعت های اپل می تواند یک نمونه عالی از گسترش این ساعت ها باشد.همچنین این برنامه دارای گواهی نیست ولی می تواند به برنامه های ساعت اپل افزوده شود ودر کنار آن ها قابلیت های خود را نشان دهد. ساعت اپل به قیمت ۳۴۹ دلار به فروش می رسد.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه