سخت افزار مدارهای الکترونیک

گلدان هایی که همزمان با گیاه رشد می کنند

نوشته شده توسط آزاده مختاری

آیا شما به گل و گیاه علاقه دارید؟ آیا دوست دارید خانه ای زیبا و پر از گل داشته باشید؟ مسلما هرکسی که به نگهداری گل ها می پردازد برای رشد آن ها تلاش زیادی می کند و می داند که گل ها پس از رشد نیاز به جای بزرگتری دارند و باید گلدان ها را تعویض کنیم. بنابراین خیلی از افراد توانایی جابجایی گل ها از یک گلدان به گلدان دیگر را ندارند و گل ها خراب می شوند بنابراین نیاز به تکنولوژی های جدیدی است که همزمان با رشد گیاه گلدان نیز بزرگتر شود و نیاز به جابجایی نباشد.

امروز در دیجی اسپارک به معرفی گلدان هایی که همزمان با گیاه رشد می کنند می پردازیم.

زندگی آپارتمان نشینی لذت استفاده از باغچه ها و فضای سبز را از منزل ها حذف کرده است و افراد علاقمند به گل ها و گیاهان به استفاده از گلدان ها روی آورده اند. اما گیاهان آپارتمانی نیز رشد کرده و نیازمند تعویض گلدان هستند. طراحان لندنی استودیو Ayaskan راه حلی برای این مشکل یافتند. ساخت گلدان‌هایی که با الهام از اوریگامی ژاپنی  طراحی شده است و همراه با نیازهای گیاه رشد می کنند و و خاک بیشتری را در خود جای دهد تا گیاه برای رشد ریشه‌هایش فضای مناسب را در اختیار داشته باشد‌ و بزرگتر می شوند.

گلدان هایی که همزمان با گیاه رشد می کنند

گلدان هایی که همزمان با گیاه رشد می کنند| دیجی اسپارک

 این گلدان جدید با نام Growth  شناخته می‌شود و از زمانی که گیاه شما یک دانه است  تا وقتی که قد کشیده و رشد می‌کند جایگاهی مناسب و راحت را برای آن فراهم می‌آورد. این گلدان از یک سری الگوهای مشخص ساخته شده است که بسته به نیاز گیاه باز می شوند و اندازه‌ی گلدان را تغییر می‌دهند. این گلدان به شکلی غیر مستقیم از قانون طبیعت یعنی رشد و نمو پیروی می کند .

هم اکنون آنها در حال صحبت و بررسی نحوه‌ی ورود این محصول به بازار تجاری هستند. ین گلدان در رنگ های مختلف در خط تولید قرار گرفته اما هنوز زمان دقیقی برای فروش آن اعلام نشده است و چند ماه آینده این محصول وارد بازار خواهد شد.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه