دسته‌بندی

گوشی جدید Meizu با رنگ آبی روشن

نوشته شده توسط آزاده مختاری

دنیای گوشی‌های هوشمند روز به روز رو به پیشرفت دارد و هر روز گوشی جدیدی از شرکتی جدید روانه بازار خواهد شد و در این میان به توجه به علاقه مشتری ویژگی‌هایی خاص جلب نظر می‌کند. بسیاری از کاربران به رنگ گوشی‌ها توجه خاصی دارند . در ادامه در دیجی اسپارک به معرفی گوشی جدید Meizu با رنگ آبی روشن می‌پردازیم.

شرکت Meizu در حال پرده برداری از فبلت جدید خود در ۲۱ اکتبرمیلادی یا ۲۹ مهر ماه است. این محصول جدید دارای بدنه‌ای تماما آلومینیوم و رنگ آبی است  و با طراحی خاص و رنگ چشم نواز خود دریچه جدیدی از تکنولوژی طراحی و بدنه آلومینیومی را به ارمغان می‌آورد.

این شرکت به تازگی از محصول جدیدی به نام  Meizu Pro 5 رونمایی کرده است که یک گوشی فلزی و در نوع خود فوق العاده  است. ولی گوشی جدید در انواع رنگ های مختلف آمده است، اما رنگ آبی آن بسیار چشم نواز تر از بقیه به نظر می رسد.

گوشی جدید Meizu  با رنگ آبی روشن چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه به مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری که در مورد این گوشی شایعه شده است می‌پردازیم:

صفحه نمایش: ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل

تراشه سیستم: هشت هسته ای ۲٫۰ گیگاهرتز
RAM:2 گیگا هرتز
حافظه داخلی: ۱۶GB(قابل ارتقا از طریق کارت حافظه microSD تا ۱۲۸GB)

دوربین: ۱۳ مگاپیکسل دوربین عقب و دوربین جلو ۵MP

ضخامت: ۸٫۲ میلی متر

سیستم عامل: YunOS 3.1.6

زمان ارائه این گوشی در کشورهای مختلف مشخص نشده است. ولی سوال بزرگی که در مورد این گوشی مطرح می‌شود به قیمت اصلی این گوشی برمی‌گردد. با توجه به این که قیمت این گوشی به پردازنده‌های واقعی که روی این گوشی نصب می‌شوند بستگی دارد و جزئیات بیشتر در مورد این گوشی هفته آینده یا در راه اندازی رسمی از این گوشی منتشر خواهد شد.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه