تکنولوژی سخت افزار

یک سینمای سیار فقط با یک هدفون

یک سینمای سیار فقط با یک هدفون - دیجی اسپارک
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

در یک روز عادی، که پر از شلوغی شهرها و فشار روز افزون در محیط های کار است، هیچ چیز دلنشین تر از شنیدن موسیقی برای آرامش درونی نیست به همین خاطر تعداد زیادی هدفون در مدل های متفاوت تولید شده است. هدفون ها در کیفیت صدا با هم مقایسه می شوند. و هر سال نوع جدیدی به آنها اضافه می شود که سازگارتر با گوش و بسته به سایز آن، کاربردی تر باشد.

بجز شنیدن موسیقی، بازی با موبایل و دیدن کلیپ و فیلم از گوشی هم بسیار مفرح و شادی آور است. در اینجا برای شما یک هدفون زیبا و کاربردی برای رسانه های دیجیتال را معرفی می کنیم. این هدفون خیلی بیشتر از یک دستگاه گوش دادن موسیقی است. شما می توانید هم فیلم ببینید و هم بازی کنید وهم موسیقی گوش دهید.

با ماسک Dashbon هدفون خود را به یک سینما شگفت انگیز تبدیل کنید.

یک سینمای سیار فقط با یک هدفون - دیجی اسپارک

با ترکیب یک صفحه نمایش HD در نزدیکی چشم در این هدفون که Dashbon نام دارد می توانید شما یک سینمای شخصی در هنگام راه رفتن داشته باشید.این هدفون با کابل HDMI به گوشی همراه شما وصل می شود و شما می توانید یک تلویزیون بر روی چشمهای خود داشته باشید و فیلم، ویدیوهای موسیقی خود را با شفافیت فوق العاده مشاهده کنید.به غیر از دیدن فیلم، با استفاده از این هدفون وارد بازی های گوشی خود شوید و با وضوح تصویر و صدای قدرتمند از بازی خود لذت ببرید.

هدفون با همان کابل HDMI شارژ می شود کافی است آن را در برق بزنید این هدفون تا ۴ساعت می تواند شارژخود را برای استفاده نگه دارد.

این هدفون طراحی بسیار زیبا دارد. تمام اجزای هدفون چه صفحه نمایش و چه دیگر اجزا مثل باتری و گوشی هایی که دارای قدرت پخش صدا بسیار بالا دارند، همگی ظرافت خاصی دارند که برای هدفون امتیاز محسوب می شود.

یک سینمای سیار فقط با یک هدفون - دیجی اسپارک

شما فقط یک هدفون حمل می کنید اما می توانید کل تجربه رسانه های دیجیتال را برای سرگرمی خود حمل کنید.سیستم نوری ماسک Dashbon Mask می تواند تنظیم شود. همچنین این ماسک برای کسانی که عینک استفاده می کنند هم قابل استفاده است به اینصورت که دیوپتر این ماسک از +۲ به -۶ قابل تنظیم است و همچنین فاصله (interpupillary (IPD بین ۵۴-۷۶ میلی متر قابل تنظیم است وفرد با توجه به نزدیک بین بودن و دوربین بودن چشم خود می تواند آن را تنظیم کند.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه