esp32-tutorial-and-project-digispark-team

آموزش‌ها و پروژه‌های ESP32

ماژول ESP32 دو ویژگی بسیار مهم دارد. ابعاد کوچک و قیمت اقتصادی آن بین تمامی کاربران زبان زد شده است. یکی از ابزارهای بسیار مهم جهت ورود به پروژه های اینترنت اشیا، ماژول های وای فای سری ESP هستند. به کمک این ماژول ها می توانید پروژه‌های هوشمند سازی بسیاری را با هزینه کم! انجام دهید. احتمال بسیار تاکنون نام این ماژول را شنیده و پروژه های مختلف آن را مشاهده کرده اید، اما وجود منابع مختلف و غیر منسجم شما را در یادگیری این ماژول کاربردی مایوس نموده است.

تیم دیجی اسپارک طی چند سال گذشته، آموزش‌ها و پروژه‌های مهم و جذابی با ماژول ESP32 راه اندازی کرده است. در اینجا آموزش‌های ابتدایی و قدم به قدم را برای شما دسته بندی کرده‌ایم. کافیست از سایت اشتراک تهیه کرده و طبق آموزش‌های دسته بندی شده، پیش بروید. 

پس از آن برای محک زدن اطلاعاتتان و درک کامل مباحث تئوریک، به سراغ پروژه‌های ماژول ESP32 بروید. تیم دیجی اسپارک همواره در کنار شما هستند، بنابراین هر جایی که سوالی داشتید، یا به ابهام برخوردید، در بخش نظرات همان آموزش یا پروژه، مطرح کنید.

ماژول ESP32، یکی از پرکاربردترین ماژول های مخابراتی وای فای به شمار می رود. قیمت مناسب، اندازه کوچک، راه اندازی سریع، این ماژول را به یکی از کلیدی ترین ماژول‌های وای فای تبدیل می نماید. این ماژول هم وای فای است و هم میکروکنترلر و قابلیت پروگرام شدن به تنهایی را داراست.

بدون شک راه اندازی این ماژول برای عده ای سخت و بوده و دچار سردگمی می‌شوند. ولی هر موضوعی که سخت باشد با یادگیری اصولی و تمرین و تکرار، به موضوعی پیش پا افتاده تبدیل می‌شود.

روال کار در دیجی اسپارک با ارسال نظر در بخش کامنت‌هاست. تا به امروز ده‌ها هزار کاربر پاسخ سوال‌شان را به این طریق دریافت کرده‌اند. در هر آموزش و پروژه‌ای که در حال مطالعه هستید و نیاز به راهنمایی پیدا کردید. یا به ارور خوردید، کافیست در بخش نظرات سوالتان را مطرح کنید.

 کافیه دانش اولیه الکترونیک داشته باشید. علاقمند به یادگیری را چاشنی آن کنید. برنامه نویسی میکروکنترلر هم در حد عمومی بدانید. 

با تهیه اشتراک، پشتیبانی در راه اندازی پروژه‌ها و رفع عیب آن‌ها را خواهید داشت. با شرکت در دوره آنلاین، زیر نظر مربی هم در کلاس و هم پس از کلاس میتوانید رفع عیب کنید.

دوره‌های عملی ESP32

آموختن در دوره زیر نظر مربی، حس و حال دیگری دارد. سرعت یادگیری و انتقال مفاهیم توسط مربی با تجربه، بسیار موثرتر خواهد بود. چنانچه آموزش‌ها و پروژه‌های معرفی شده در این صفحه را بررسی کردید و تمایل داشتید با سرعت بیشتری و هدفمند پیش بروید، پیشنهاد میشود در دوره آنلاین شرکت کنید. دوره آنلاین ماژول وای فای به اسم «مگا ESP» زیر نظر دیجی اسپارک، طراحی و آماده شده است. 

 

برد و تراشه ESP32 را از کجا بخریم؟

مشابه هر کالای تخصصی دیگری، این ماژول هم ریزه‌کاری‌های زیادی دارد. بنابراین اگر نسبت به این جزئیات آگاه نباشیم، به هنگام خرید کالا ممکن است دچار سردرگمی شویم. بنابراین بسیار اهمیت دارد که از چه فروشنده‌ای این کالا تهیه می‌شود. پیشنهاد ما فروشگاه دانشجو کیت است. کافیست روی آیکون خرید کلیک کنید و به فروشگاه منتقل شوید.

خرید کیت کامل ESP32

برای راه اندازی ماژول ESP32، وسایل جانبی و تغذیه مناسب هم لازم است. اگر این موارد را ندارید، پیشنهاد میشود حتما کیت کامل را تهیه کنید. روی آیکون کلیک کنید.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه

۶ دیدگاه