قوانین گروه تلگرامی دیجی اسپارک

کاربر گرامی ورود شما به گروه تلگرامی دیجی اسپارک Digispark به منزله پذیرفتن کامل این قوانین است. همچنین قوانین این صفحه به مرور زمان دچار تغییرات می‌شوند. لذا کاربران باید در موارد مختلف جهت اطلاع از قوانین به روز شده، نسبت به بازدید این صفحه اقدام کنند.

 

۱- محتوای گروه تلگرامی دیجی اسپارک کاملا علمی است. از این رو فعالیت و عضویت شما در این گروه باید در راستای همین اهداف باشد.

 

۲- ارسال لینک تبلیغاتی و بی ربط، همچنین ارسال پست‌های اسپم، کاملا غیر قانون و شخص ارجاع دهنده، بلافاصله از گروه تلگرامی دیجی اسپارک حذف خواهد شد.

 

۳- تقاضای برنامه نویسی یا طراحی پروژه از کاربران کاملا غیر قانونی است. چنانچه تمایل به دریافت آموزش‌های خاصی هستید، باید آن را پیشنهاد دهید. تقاضاهایی مبنی بر کمک، طراحی مدار، برنامه نویسی آردوینو و… کاملا بر خلاف اهداف گروه تلگرامی دیجی اسپارک است.

 

۴- در راستای احترام به حریم خصوصی کاربران گروه، کلیه کاربرانی که بدون مشخصات و هویت و بدون تصویر پروفایل هستند، از گروه تلگرامی دیجی اسپارک حذف خواهند شد.

 

۵- درخواست هم تیمی و شبکه سازی در گروه تلگرامی دیجی اسپارک کاملا ممنوع است.

 

۶- پاسخگویی به سوالات مربوط به آموزش‌های داخل سایت، فقط از طریق ثبت کامنت در همان پست انجام می‌شود. تحت هیچ شرایطی به حریم خصوصی ادمین‌ها و دیگر کاربران گروه وارد نشوید. در صورت اقدام به چنین فعالیت‌هایی، شخص مربوطه بلافاصله از گروه تلگرامی دیجی اسپارک حذف خواهد شد.

 

۷- ارسال لینک از سایت‌های دیگر کاملا خلاف قوانین گروه تلگرامی دیجی اسپارک است. هدف این است که اگر کاربری راجع به یک موضوعی اطلاع دارد، آزاد است که راجع به آن صحبت کند نه اینکه لینک ارسال شود. ولی این رویکرد در دیجی اسپارک و دانشجو کیت متفاوت است. به این دلیل که تعامل با نویسنده و تیم فنی از طریق ثبت کامنت است. از اینرو فقط و فقط لینک‌های این دو سایت اجازه به انتشار در گروه تلگرامی دارند.

 

۸- عضویت در گروه تلگرامی دیجی اسپارک شامل هزینه است که پس از کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه پرداخت میشود که پس از پرداخت، به صورت دستی عضویت شما تایید خواهد شد.

 

 

 

عضویت در گروه تلگرامی دیجی اسپارک

 

 

عضویت در کانال تلگرامی آموزش‌های DIY دیجی اسپارک

 

 

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه

۱۶۷ دیدگاه

  • سلام ببخشید من نمیتونم rmote rdp رو دانلود کنم چون میگه امکان استفاده از ان در کشور شما وجود ندارد میشه راهنمایی کنید که به جز این نرم افزار چه نرم افزار دیگه ای برای اتصال رزبری پای به گوشی وجود داره؟

  • برای عضویت توی گروه تلگرام باید پول بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    دقیقا دلیلش چی میتونه باشه این پولی ک میدیم؟

    • با سلام
      بله، طبق قوانین عضویت در این گروه و تعامل با نویسندگان و کاربران خلاق نیازمند پرداخت هزینه خواهد بود. درضمن اهداف گروه کاملا مشخص می‌باشد. با دقت مطالعه بفرمایید.

    • سلام من اشتراک سه ماهه خریدم برای دسترسی به کد یکی از پروژه ها
      از کجای سایت میتونم این کد رو دریافت کنم؟

  • سلام خسته نباشید می خواستم ببینم از کجا باید وسایل ساخت ترموساتی که خانم پور بلوچیان ساختند رو بخرم ممنون میشوم اگر راهنماییم کنید

  • با سلام و خسته نباشید
    بنده عضو گروه تلگرامی دیجی اسپارک شدم ولی هیچ گفت و گویی انجام نمیشه. یه سوال داشتم مطرح کردم هیچ پیامی رد و بدل نمیشه؟!!!

    • سلام
      کاربر گرامی در صورتیکه قوانین را نقض کرده باشید، از گروه حذف می‌شوید.

  • سلام . من کاری خلاف قوانین گروه انجام ندادم . دوستان سوال کرده بودن منم راهنمایی کردم . لطفا منو به گروه اضافه کنید . اگرکاری خلاف قوانین انجام شده عمدا نبوده . ممنون

  • این خیلی طرح بدی هست من قبلا رایگان تو گروه عضو بودم بعد اشتباهی لفت دادم و زمانی که خاستم دوباره عضو بشم دیدم گروه پولی شده یعنی چی که هم ما سوال بپرسیم شاید کسی بلد باشه به ما جواب بده؟؟ یعنی کسایی که پول واریز کردن هم باید جواب بده دیگه این خیلی بده شما باید یه تضمینی قرار بدین که به سوال ها جواب داده میشه

    • سلام بر شما
      کاربر گرامی گروه دیجی اسپارک، یک گروه علمی می‌باشد. فارغ از اینکه پاسخ سوال شما را کسی بداند یا نداند، عضویت در این گروه شامل هزینه می‌باشد.

  • اگه این طوری هست پس باید به کاربر هایی که سوال پاسخ میدن باید هزینه پرداخت کنین چون اونا زحمت میکشن و پاسخ میدن

  • سلام من می خواهم بوسیله موبایل از یک سنسور سیگنال بگیرم و یک موتور را روشن و خاموش کنم و می خواهم این تشکیلات خیلی کم جا باشد چه کمکی می تونید به من بکنید با تشکر

    • با سلام
      قبل از اقدام به پیاده سازی بایستی پروتکل مورد نظرتان را بررسی و انتخاب کنید. برای ارتباط با موبایل پیشنهاد می‌شود از ماژول بلوتوث یا ماژول Wifi استفاده کنید. بعد از بررسی این موارد می‌توانید به آموزش‌های هر کدام در دیجی اسپارک مراجعه کنید و ضمن مطالعه مجددا سوالات بعدی را مطرح بفرمایید.

  • سلام اگه همین آموزشهای رزبری پای را برای بردهای دیگه مثل نانو پای یا اورنج پای دقیقا کپی پیست کنم کار میکنه ؟
    اگه نه چیکار باید کرد؟
    شبیه ترین برد به رزبری پای سه بی پلاس کدومه؟
    نظرتون درباره نانو پای k2 چیه؟ آیا پینهاش کاملا مطابق رزبری پای هست؟
    و یک برد هم معادل رزبری پای زیرو دبلیو معرفی کنید

    ممنون

    • درود
      خیر، هرگز اینچنین نمی‌باشد. برای هر بردی نیاز به اجرای پروژه‌های منحصر به همان برد می‌باشد. بردهای امبدد در این خصوص زیاد و متنوع هستند. شما بایستی هدفتان و پروژه‌ای که می‌خواهید کار کنید را اعلام کرده تا نمونه مشابه اعلام شود.

  • سلام خوبین ؟ من میخوام با نرم افزار نود رد کار کنم اما با esp8266 آیا امکان داره؟ راهی پیشنهاد میکنید؟

  • با سلام
    تلان هستم از دانشگاه شریف، در ارتباط با ساخت یک ماژول میخواستم ببینم میتونیم بهتون سفارش بدیم یا نه که هیچ جای سایت هیچ شماره تماسی وجود نداشت. لطفا در صورت امکان با بنده تماس بگیرید.

  • سلام.
    خسته نباشید.
    ببخشید هزینه پرداخت کردم ولی عضو گروه نشدم.
    چی کار باید کنم؟؟

    • با سلام
      پس از پرداخت یک فایل متنی شامل لینک گروه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از طریق آن عضو گروه شوید. اگر هم فایل را دانلود نکرده‌اید به ایمیلتان مراجعه کنید.

  • با سلام
    دسترسی من به کدها غیر فعال است
    این چندمین بار است این اتفاق میفته لطفا پیگیری کنید

  • سلام ببخشید یه سوال داشتم تازه تبلیغات خوب اموزشیتون امروز دیدم یه سوال داشتم من که رشتم کامپیوتره و تو حوزه امنیت و شبکه دارم فعالیت میکنم و فقط یه سوال دارم بابت اینکه خودم علاقه مندم هستم الکترونیک هم یاد بگیرم (منظورم که هم در حین عمل بتونم یک فلش یو اس بی بسازم ) ایا پیشنیازی رو باید بگذرونم و سوال بعد ی اینکه لطفا راهنمایی کنید به من چون خودم ارزوی همچین دورهایی رو داشتم که علمش رو یاد بگیرم در کنارشم عمل

    • و خواستم تشکر از شما بکنم مهندس که همچین اموزش هایی رو گذاشتید چون خودم دنبال همچین اموزش هایی بودم ولی متاسفانه داشتم نا امید میشدم که همچین اموزش هایی پیدا نمیشه

      • بعد مهندس خواستم بدونم کلاس هایی که بیام چون خودم طرف کرج هستم شما تهرانید سیر تا پیاز علم الکترونیکم یاد میدید چون من رشتم کامپیوتر بود و خودم حتی تصمیم گرفتم در کنار رشته کامپیوتر هم رشته الکترونیکم ادامه بدم چون خودم علم الکترونیکم خیلی علاقه دارم و لطفا شما به عنوان یک مشاور به من راهنمایی کنید ممنون

    • با سلام و تشکر از توجه شما
      در خصوص پروژه شما فعلا مواردی جهت یادگیری نیست. ولی دنیای الکترونیک با وجود امبدد سیستم‌هایی همچون آردوینو، بسیار جذاب‌تر شده است. برای شروع پیشنهاد می‌کنم در جلسات دورهمی شرکت کنید.

  • سلام. میخوام با اردوینو نانو یه جی چی اس خیلی کوچیک بسازم که با گوشی قابل رد یابی باشه. لطفا اگه میشه کمکم کنید و بگین که چه قطعاتی برای صفر تا ۱۰۰ کارم میخوام

  • با سلام و عرض ادب ، من برای عضویت مبلغ ۷۱۰۰۰ تومان پرداخت نمودم ، لیکن متاسفانه نه با نام کاربری انتخاب شده و نه با آدرس ایمیل امکان ورود ندارم و اعلام میکند که این نام کاربری و یا آدرس ایمیل ذخیره نشده است . لطفا رسیدگی فرمایید .
    ۹۵۰۱۸۸۶۹
    توضیحات
    خرید اشتراک اسپارکر پلاس برای کاربر نجف آبادی

  • سلام و درود فراوان.مرسی از سایت خوبتون‌.عذرخواهی میکنم بابت اینکه شاید موضوع بنده به در رابطه با گروه تلگرامی نباشه.حقیقتا بنده اشتراک اسپارکر پلاس ۳ماهه رو خریداری کردم ولی متاسفانه نمی تونم از مطالب دیدن کنم.علت را خواستم جویا بشم؟

    • با سلام
      نظر به اینکه پیش از اشتراک اسپارکر پلاس، یک اشتراک دیگر داشته‌اید، این اتفاق رخ داده بود. حساب شما تا پایان مدت زمان سه ماهه از زمان پرداخت، معتبر می‌باشد. چنانچه در روند استفاده از حساب کاربری با مشکل مواجه شدید از همین طریق مطرح نمایید.

  • سلام و خسته نباشید خدمت شما
    در مورد پروژه ایجاد نور توسط ال ای،دی ارجی بی اردوینو
    میخواستم بپرسم پتانسیومتر ها چند اهمی هستن؟
    و اینکه کدهایی که گذاشتین کامل هستن؟
    ممنون.

  • سلام خسته نباشید.توی این پروژه
    ایجاد نور توسط ال ای،دی ارجی بی اردوینوپتانسیونتر ها چند اهمی هستن؟
    ممنون

  • سلام من هزینه ورود به گروه رو پرداخت کردم لینک رو دریافت کردم اما کار نمیکنه نه شماره ای دارید نه هیچیز دیگه از کجا باید پیگیری کنم؟

    • با سلام
      کاربر گرامی موارد به صورت آنلاین از همین طریق قابل پیگیری است. شما پس از پرداخت، یک فایل زیپ دریافت می‌کنید. در اون فایل لینک گروه هست. اگر نتوانستید پیدا کنید، اطلاع رسانی کرده تا بنده پیگیری کنم.

  • با سلام . چند ماهی است که برد سیموت بتا ( درب باز کن سیم کارت خور ) را نصب کردم . متاسفانه این برد باتماس تلفنی خوب کار نمیکند و خیلی وقتها دربها باز نمیشوند . این درب بازکن بایستی یک درب بازویی و یک درب ریلی را همزمان کار کند . برای فرمان یک رله هم اضافه کردم . بطور تجربی دیدم وقتی روی رله سیموت چند ضربه کوچک بزنم سیموت کار میکند . ولی فقط چند مرتبه درب را باز میکند و دوباره از کار میفتد . ممنون از راهنمایی .

    • با سلام
      کاربر گرامی امکان ارایه راهنمایی در خصوص مورد درخواستی شما وجود ندارد. ولی شما اطلاعات دقیق‌تری از برد و نوع آن بیان بفرمایید، تا دیگر کاربران هم در این مورد امکان تبادل نظر داشته باشند.

  • سلام
    من هزینه رو پرداخت کردم ولی لینکی برای من نیومده
    فایل رو هم دانلود مردن ولی لینک دانلود فایل باز هم توش هست

  • سلام . من دیروز پلان یک‌ماهه رو خریداری کردم اما فعال نمیشه . پیام میده که به ایمیل شما ارسال خواهد شد اما وقتی ایمیل رو چک میکنم چیزی نرسیده . پول از حسابم هم کسر شده .
    امروز هم برای عضویت در گروه تلگرام ۱۲۰۰۰ تومان پرداخت اینترنتی کردم اما اون هم مقدور نیست . لطفاً راهنمایی کنید و مشکلم رو حل کنید. . ممنونم

    • باسلام و تشکر از شما
      اشتراک اسپارکرپلاس یک ماهه شما فعال شده است. لطفا پس از ورود به حساب کاریری، وارد آموزش‌ها شده و استفاده کنید. در خصوص گروه تلگرام هم پس از پرداخت یک فایل برای دانلود قرار گرفته است. در فایل مربوطه توضیحات قرار دارد. بدیهی است که این فایل با موبایل قابل دسترسی نیست. حتما باید از حالت زیپ خارج شود.

  • سلام
    من الان برای عضویت در کانال تلگرام پرداخت انجام دادم به شماره رهگیری ۶۳۲۴۹۴۲ حال چگونه می توانم در کانال عضو شوم؟ مجدد روی لینک میزنم به صفحه پرداخت میره.
    البته شماره همراه ۰۹۱۲ که ذکر کردم در منوی پرداخت آیدی پی برای دریافت پیامک سایت بوده و تلگرام بنده روی شماره دیگریست که فقط تلگرام دارم. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون

  • بنده حساب یک ماهه را خریداری کرده ام ولی ایمیل تایید برای بنده ارسال نمیشود!!!!!!

  • سلام من به نام محمد اکبری و با شماره ۰۹۳۳***** مبلغ ۱۲۰۰۰ تومان برای گروه تلگرامی واریز کردم ولی بعد از ۴ روز هنوز عضو نشدم

    • با سلام
      کاربر گرامی پس از پرداخت هزینه، لینک عضویت در گروه را دریافت خواهید کرد. از همان طریق بایستی پیگیری کرده و در فایل دانلود شده، لینک عضویت را دریافت کنید.

  • سلام ببخشید من اسپارکر پلاس تهیه کردم و پرداخت هزینه هم کردم ولی برام فعال نشد و برایم ایمیل اومد که در تاریخ فلان پلاس شما به اتمام رسید !!

  • سلام لطف می کنید یه کد تقویم شمسی با ساعت واسه آردینو اونو و ماژول ساعت ۱۳۰۳ برام بذارید . من هنوز خیلی تازه کارم ممنون

  • سلام
    من به عنوان یکی از مدیران یک سرکت پزشکی و پس از مطالعه سایت شما سوالی داشتم، اخیرا در شرکت و زمینه کاری مشکلی با تهیه و کپی یک تگ NFC آیکد داریم. آیا میتونیم از کمک شما جهت انجام این امر استفاده کنیم. یادآور میشوم کلیه فعالیتهای شرکت مجاز و در حوزه چارچوب و قوانین کشور است. با تشکر

  • سلام ممنون بابت اموزش خوبتون.
    من یک لیزر با فاصله ۱۰۰ متر نیاز دارم برای دزدگیر اگه ممکنه این نوع لیزر را معرفی بفرمایید ممنون.

  • سلام من اشتراک خریدم و بعد لینک فعالسازی به جیمیلم ارسال شد اما روی لینک که میزنم وارد سایت دیجی اسپارک میشه ولی اشتراک تایید نمیشه و گزینه ارسال مجدد لینک هم وجود نداره لطفا پیگیری کنید !!!!!!!!!!!!!!!!

  • سلام هزینه اشتراک سه ماه پرداخت کردم اما نمیتونم وارد حساب کاربری ام بشوم ومینویسد ایمیلتان معتبر نیست لطفا بررسی کنید یا هزینه را بمن برگردانید

  • سلام
    برد آردوینو uno R3 با شیلد شبکه را به روتر با پورت لن وصل کردم و با لپتاپ و گوشی هم به همان شبکه وصل هستم.
    Webserver هم زوی آردوینو پروگرم کردم آیپی. ۱۷۷ داده به آردیونو.
    چراغهای سوکت لن هم روشن هست. ولی به هیچ وجه ارتباط نمیگیرم. نه ping میده یه۱۷۷ نه با اَپ Arduino remote lite ارتباط برقرار میشه. مشکل از کجاس؟ با شبکه و لپتاپ دیگه امتحان کردم ارتباط برقرار بود. ولی لپتاب و شبکه خونه خودمون نه. اینترنتم هم قطع هست یعنی مودم را قطع کردم فقط به روتر وصلم. لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر

  • سلام
    وقت بخیر
    پروژه آقای قربانی رو می خواستم با سری تب سنج غیر تماسی mlx90614/15 که رنج دمایی بین ۳۲ تا ۴۲ را اندازه میگیره و با D شروع میشه انجام بدم. محل خرید این سنسور رو معرفی می فرمایید.
    ممنون

  • باسلام خدمت شمااقای طباطبایی عزیز.من توی لحیمکاری قطعات ازقطب مثبت ومنفیشون روی بردیاکیت مشگلدارم لطفا راهنماییم بکنین

  • با سلام.
    میخواستم حضوری خدمت برسم و از شما در مورد پروژه های دانشگاهی و آموزش نرم افزار کمک بگیرم.
    علی اکبر حسن آبادی
    با تشکر

  • سلام مهندس. اگر قطعه ای رو الان سفارش بدیم تو این شرایط کرونا ایا ارسال میکنید ؟ و اگر شهرستان باشیم چند روزه میشه دریافتش کرد ؟

  • سلام برای عضویت در گروه هزینه را ارسال کردم ولی لینکی برای من ارسال نشده …
    کار دیگه باید بکنم؟

  • سلام و عرض ادب
    ببخشید بنده یک پروژه ای دارم با اینترنت اشیا و پردازش تصویر ایا دوستان قادر به انجام هستند؟
    ممنونم از سایت پربارتون

  • با سلام و خسته نباشید
    ایا امکانش هست که روی برد رزبری پای ۴ سیستم عامل لینوکس، horizon client رو نصب کرد؟
    اگر ممکنه لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

  • سلام خسته نباشید میخواستم با آردونیو ال ای دی هفت رنگ رو با گوشیم کنترل کنم راهنماییم میکنید لطفا

  • سلام خسته نباشید میخواستم با آردونیو ال ای دی هفت رنگ رو با گوشیم کنترل کنم راهنماییم میکنید لطفا تازه با آردوینو آشنا شدم در مورد برده‌ای الکترونیک تا حدودی اطلاعات دارم کا قطعات را بشناسم شغلم هم مکانیکه سواریه

  • باسلام.دماسنج خریدم برا دستگاه جوجه کشی.مدارش وصله و کارمیکنه.ولی تنظیمات برد روبلد نیستم.تمامیهp0ها تاp7را باید نظیم کنم.چه جوری روی دمایی که میخام تنظیم کنم کارکنه.???

  • واقعا احمقانست این گرکه به نظرتون علمیه الان
    بجای اینکه یه باری رو از دوش دیگران کم کنید فقط دارید بدتر میکنید شرایطو با قوانین مسخرتون

    • با سلام
      از توجه شما سپاسگزاریم. عضویت در گروه تحت همین شرایط است. اگر تمایل به دریافت راهنمایی دارید میتوانید از طریق بخش نظرات دیجی اسپارک اقدام کنید. همانطور که مشاهده میکنید، تا به امروز بیش از ۲۰ هزار کامنت تخصصی پاسخ داده شده است و باری از دوش دیگران کم کرده‌ایم. اما موضوع گروه، کاملا متفاوت است.
      با تقدیم احترام

  • درود و عرض ادب
    نیاز به راهنمایی شما دارم، من میخام یک ماژول و سنسور اثر هال رو برام اسمبل کنید و من هزینش رو پرداخت کنم فقط تنها چیزی که میخام برد این سنسوره، اگه شما براش قویترین امپلی فایر قابل حمل رو قرار بدید حداکثر برد سنسور برای ایجاد الارم نسبت به میدانهای مغناطیسی ضعیف چقدر هست؟ خاهش میکنم زود جوابمو بدید بخدا خیلی گیرم، منتظر خبرتونم، خدا خیرتون بده

  • سلام
    یک سوال داشتم مااگه بخواهیم یک پروژه فرستنده وگیرنده رادیوی درست کنیم نحویه کانکت کردن ماژول ماژول گیرنده ۴۳۳Mhz ASK و ماژول رله یک یا چند کاناله این برام مهمه که از رزی بارییا اردوینو یا میکروکنترلر های استفاده نشود. اگر ممکنه راهنمایی بفرمایید. در کل اگه وقت توضیح دادن را ندارید فقط بگید میشه یا نه؟

    • با سلام و تشکر از شما
      برای راه اندازی ماژول مورد نظر شما به برد میکروکنترلر نیاز خواهید داشت. این برد میتوانید آردوینو باشد و یا اینکه صرفا برد طراحی شده بر پایه تراشه میکرو باشد.

  • سلام
    من اشتراک ۳ ماهه تهیه کردم
    لطفا راهنمایی کنید
    چه پروژه هایی میتونم استفاده کنم

  • سلام وقت بخیر
    یک سیستم میخوام که استپر موتور پژو رو برام کاربندازه.
    الزاما باید منبع تغذیه باتری باشد.(باتری قابل شارژ کم حجم).
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  • با سلام خدمت شما. من قصد ساخت مکعب ال ای دی ۸*۸*۸ رو دارم که از همین آی سی HC595 74و برد آردوینو UNO استفاده می شه. کدهای برنامه رو از اینترنت گرفتم. اگر لطف بفرمایید ودر مورد راه اندازی برد آردوینو UNO ، طریقه اتصال به کامپیوتر ونحوه کپی کدها روی برد راهنمایی بفرمایید یا منبعی رو معرفی بفرمایید، ممنون می شم.سلامت وشاد باشید.

  • سلام
    من کاربر کاملا مبتدی هستم و میخوام یک ring light با قابلیت کنترل شدت و رنگ نور داشته باشم، ولی نه تونستم آموزشی ازش پیدا کنم نه اینکه میدونم به چه قطعاتی نیاز دارم، کجا میتونم دنبالش بگردم؟

  • با عرض سلام خسته نباشید
    ببخشید کد های پروژه را چطور می تونم دانلود کنم
    اشتراک هم خریدم ولی هیچ گزینه ای نیست برای دانلود یا کپی کردن

  • من اشتراک دیجی اسپارک رو خریدم الان میرم توی کد نویسی میگه باید اشتراک اسپارکر پلاس تهیه کنید؟

  • از یک هلدینگ ساختمانی تماس میگیرم متاسفانه هیچ راه تماسی معرفی نکردید. میخواستم از خدمات شما در پروژه هامون استفاده کنم
    در صورت تمایل تماس بگیرید.
    ۰۲۱*****داخلی ۲۲۱۷

  • سلام بی زحمت من سوال داشتم واسه خرید المان چطوری راهنمایی بگیرم ؟

  • با سلام .من میخواهم عضو بشم اجازه نمیده
    اشتراک سایت هم میخوام بخرم خطا میده.
    لطف کنید راهنمایی کنید.
    میگه عضویت نا موفق .

  • سلام
    یک پروژه برای دستگاه های دریافت شماره مشتری و ذخیره ان درسامانه های اس ام اسی می خواهم
    لطفا راهنمایی بفرمایید

  • سلام
    در مورد سنسور تشخصی اثر انگشت محدودیت ۱۷۰۰ نوشته شده است . اگر خواسته باشیم به صورت نامحدود باشد چکار باید کرد
    هدف تولید نرم افزار و سخت افزاری که تشخصیص جمعیت زیادی از روی اثر انگشت داده شود . اثر انگشت خوانده شود و اطلاعات که قبلا ثبت شده نمایش داده شود .

  • سلام اشتراک سه ماهه خریدم تا مشکلم برای راه اندازی esp32 در مد استیشن رو برطرف کنم اما در آموزش “فقط این قسمت” یعنی “راه اندازی و کار برد ESP32 قسمت چهارم: مد ایستگاهی STATION دریافت IP ” کامل نمایش داده نمی شود و جمله ” ایمیلی برای تائید حساب شما ارسال شده است ” نمایش داده می شود. در صورتیکه فرایند فعال سازی انجام شده
    لطفا راهنمایی کنید.

  • سلام، ببخشید من میخام ماژول sim800l رو راه اندازی کنم و طبق آموزش هاتون پیش رفتم اما بعد پروگرام کردن led ماژول هر ثانیه یک چشمک میزنه تا ۸ بار و بعد یک مکس یک ثانیه‌ای دوباره تکرار میشه، تو سریال مانیتور هم وقتی initializing چاپ میشه دیگه دستور نمیگیره که ok رو برگردونه، گاهی هم مربع و علامت سوال چاپ میکنه!
    ممنون میشم راهنماییم کنید!

    • با سلام مشکلی که توضیح داده‌اید، ممکن است به دلایل مختلفی باشد.
      نرخ انتقال داده (Baud Rate): اطمینان حاصل کنید که نرخ انتقال داده (Baud Rate) در سریال مانیتور و کد آردوینو شما با نرخ مورد نیاز ماژول (معمولا ۹۶۰۰ بیت بر ثانیه) هماهنگ باشد. شما می‌توانید نرخ ارتباطی ماژول را با دستور AT+IPR? چک کنید و با AT+IPR=9600 تنظیم کنید.
      پاور و ولتاژ مناسب: مطمئن شوید که ماژول به درستی تغذیه می‌شود. مطابق با مشخصات فنی ماژول، ولتاژ مناسب و جریان کافی فراهم شده باشد.
      اتصالات صحیح: اطمینان حاصل کنید که اتصالات RX و TX ماژول به درستی به پورت سریال آردوینو وصل شده باشند و همچنین GND ماژول به GND آردوینو.
      بررسی دستورات: از دستور AT برای بررسی اتصال به ماژول استفاده کنید. اگر جواب OK دریافت شود، این نشان‌دهنده اتصال صحیح است.
      پیاده‌سازی باطری: در بعضی از مواقع، اگر از منبع تغذیه خارجی استفاده می‌کنید، تست کنید که مشکل از این موضوع نباشد. اگر ماژول به باتری متصل است، باتری را چک کنید.
      بازنشانی ماژول (Factory Reset): برای اطمینان از حالت تولید، می‌توانید ماژول را به حالت کارخانه بازنشانی کنید. این عمل را با دستور AT&F یا ATZ انجام دهید.
      اگر با انجام این مراحل مشکل حل نشد، ممکن است آنتن دهی ماژول و یا تامین جریان کافی برای ماژول مشکل داشته باشد.