آردوینو آموزش آردوینو

آموزش ساخت کوادکوپتر — جلسه ۷(گیمبال)

نوشته شده توسط حسین فهیمی

گیمبال قطعه ای لرزشگیر برای تصویر برداری است که در اندازه ها و نمونه های مختلفی تولید و عرضه می شود. در نوع دو محوره دوربین در دو محور x و y می تواند تغییر زاویه دهد ولی در سه محوره دوربین می تواند به دور خودش نیز بچرخد . همان طور که می دانید قیمت لرزشگیرها بسیار گران است و خرید آن مقرون به صرفه نیست. مداری که طراحی می کنیم هزینه را بسیار کاهش می دهد (قیمت تجاری آن حدود ۶۰۰ هزار تا ۳ میلیون است. هزینه برد ما ۴۰ الی ۸۰ هزار تومان بسته به نوع سرووی مورد استفاده واقع شده است – در این تاریخ).

وسایل مورد نیاز :

arduino_uno

کدهای کوادکوپتر با آردوینو

 

محدودیت در دسترسی کامل به این مجموعه آموزش

 

دسترسی کامل به آموزش برای اعضای دیجی اسپارک امکان پذیر است. بخش اصلی آموزش شامل سورس کدهای توسعه داده شده توسط مهندس‌های دیجی اسپارک است. به همین دلیل این آموزش خاص و یکتاست. برای استفاده از آن بایستی عضویت تهیه کنید. تبادل نظر با کاربران و پرسش سوال رایگان است و میتوانید از بخش نظرات همین آموزش اقدام کنید.

 

پروژه:

برای دریافت بن خرید از دانشجو کیت، کاربران بایستی با استفاده از وسایل این آموزش، پروژه را اجرا کرده و یا حتی مدار جدیدی تعریف کنید. سپس از اجرای کار فیلم گرفته و در شبکه‌های اجتماعی از جمله آپارات و اینستگرام، با هشتگ‌های دیجی_اسپارک   دانشجوکیت    digispark    daneshjookit منتشر کنند. سپس از طریق بخش نظرات در ادامه همین آموزش، جهت دریافت بن خرید ارسال رایگان به ارزش ۱۲۰۰۰ تومان از دانشجو کیت، لینک را زیر همین پست ارسال کنید.

 

 

درباره نویسنده

حسین فهیمی

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه

۲۸ دیدگاه