تکنولوژی

کفش هوشمند Nike Mag Sneakers با قابلیت تنظیم با سایزهای مختلف

کفش هوشمند Nike Mag Sneakers با قابلیت تنظیم با سایزهای مختلف
نوشته شده توسط آزاده مختاری

اگر شما یکی از علاقمندان به مشاهده فیلم بازگشت به آینده باشید احتمالا کفش‌های مورد استفاده در این فیلم را به خاطر دارید. تمام افراد هنگام مشاهده این فیلم آرزوی داشتن چنین کفشی را داشتند و امروزه این رویا به حقیقت پیوسته است و شرکت Nike با تولید کفشی خاص که قابلیت هماهنگی با هرسایزی دارد را معرفی شد.

این شرکت که در زمینه کفش‌های ورزشی و لباس اسپرت فعالیت می‌کند توانسته است مشتریان زیادی را در سراسر دنیا جذب کند و اخیرا به تولید کفش‌ها و ملزومات کفش مانند بند کفش به صورت هوشمند نیز پرداخته است. امروز در دیجی اسپارک به معرفی کفش هوشمند Nike Mag Sneakers با قابلیت تنظیم با سایزهای مختلف می‌پردازیم.

چندی پیش انتشار شایعاتی در مورد کفش‌های جدید Nike صورت گرفته بود و امروز این شرکت رسما به معرفی کفش‌هایی پرداخت که با سایز پا هماهنگ می‌شود.
در ساخت این کفش‌های جدید از نوعی بند هوشمند استفاده شده است که با اسکن و ردیابی حرکات پای کاربر راحتی و بالاترین کاربرد را برای استفاده کننده به ارمغان می‌اورد.
بندهای این کفش  دارای قابلیت خودکار و هم بصورت دستی سفت و شل شدن هستند و کاربر در استفاده از این حالت‌ها مختار است. همچنین این کفش در هر لحظه بالاترین راحتی و حمایت از پاهای شما را خواهد داشت.

این کفش‌ها هنوز به تولید انبوه نرسیده‌اند و هنوز خبری مبنی بر این موضوع اعلام نشده است ولی طبق گفته‌ها این کفش فقط یک نسخه محدود دارد و پس از برگزاری مزایده به فروش خواهد رسید. همچنین این مزایده قبل از بهار ۲۰۱۶ اجرا خواهد شد.
این کفش اولین کفشی است که قابلیت باز و بسته شدن بندها و هماهنگی با سایزهای مختلف را دارد و با هر اندازه سایزی خود را همان اندازه تنظیم می‌کند.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه