سخت افزار مدارهای الکترونیک

بطری هوشمند مسافرتی با قابلیت نمایش دمای آب داخلی

بطری هوشمند مسافرتی با قابلیت نمایش دمای آب داخلی
نوشته شده توسط آزاده مختاری

بطری هوشمند و ظرف هوشمند کلماتی نام آشنا هستند که تقریبا تمام افراد آن ها را می شناسند وبا آن ها آگاهی دارند ولی هرکدام در زندگی رومزه ما کجا مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند کدام نیاز ما را برطرف کند خیلی مهم است . هر کدام از این تکنولوژی ها با هوشمندی خاص خود مورد استفاده قرار می گیرند و از این رو جذب علاقه مندان را خواهند داشت.

در دیجی اسپارک با معرفی موضوع بطری هوشمند مسافرتی با قابلیت نمایش دمای آب داخلی با ما همراه باشید.

شرکت Thermos که یکی از مهم ترین تولیدکننده بطری‌های مسافرتی و فلاکس در دنیا شناخته می‌شود، دست به اقدامی برای تولید بطری های هوشمند مسافرتی زده است که از طریق فرآیند هیدراتاسیون می‌تواند درجه حرارت مایع داخل آن را به کاربر نمایش دهد.

همان طور که می دانید شرکت Thermos در تولید  بطری ها و ظروف برای نگه داری مایعات و مواد غذایی فعالیت دارد و در پی تولید ظروفی برای نگهداری سالم مایعات است برای تولید رابط  این بطری و همچنین طراحی این بطری هوشمند با شرکت EXOS  همکاری کرده است.

همچنین در کنار این بطری هوشمند یک برنامه رایگان به عنوان رابط کاربری به افراد داده می شود که از طریق بلوتوث پس از اتصال به گوشی هوشمند کاربر می‌تواند زمان تقریبی تشنه شدن را اندازه بگیرد.

بطری هوشمند مسافرتی با قابلیت نمایش دمای آب داخلی1

بطری هوشمند مسافرتی با قابلیت نمایش دمای آب داخلی| دیجی اسپارک

این برنامه با تجزیه و تحلیل اطلاعاتی از قبیل وزن، قد، جنسیت، میزان سرعت حرکت، ضربان قلب فرد و همچنین میزان درجه حرارت محیط می‌تواند پیش‌بینی کند که فرد چه زمانی به نوشیدن آب احتیاج دارد.

این بطری هوشمند دارای یک نی لمسی می باشد که می توان با لمس آن از میزان آب موجود در فلاکس یا بطری هوشمند آگاه شد و می تواند زمان پر کردن مجدد مایع داخل آن را برای شما نمایش دهد.و همچنین می تواند با بهره‌گیری از دماسنج داخلی میزان لحظه‌ای دمای مایع داخل آن را نمایش دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سازنده، این بطری هوشمند جدید هر دو هفته یک بار نیاز به شارژ دارد و با قیمت ۶۰ دلار به زودی روانه بازار خواهد شد.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه

۲ دیدگاه