تکنولوژی سخت افزار

آپدیت دستگاه ردیاب سلامت Fitbit Force با عمر باتری بهتر

آپدیت دستگاه ردیاب سلامت Fitbit Force با عمر باتری بهتر
نوشته شده توسط آزاده مختاری

تمام ما دستگاه‌های هوشمند ردیاب سلامت را می‌شناسیم و از آن ها آگاهی داریم. تکنولوژی‌های بسیاری نیز در این زمینه توسعه پیدا کرده است ولی یکی از تفاوت‌های واحدهای ردیاب سلامتی در مقایسه با صفحه نماشگرهای سلامت آن است که این دستگاه‌ها به دلیل نداشتن نمایشگر بزرگ‌تر و تامین اطلاعات کمتر، اغلب مصرف باتری کمتری نیز دارند و به این ترتیب زمان طولانی‌تری برای شارژ مجدد آنها نیاز است.

در ادامه در دیجی اسپارک به آپدیت دستگاه ردیاب سلامت Fitbit Force با عمر باتری بهتر می‌پردازیم.

شرکت Fitbit یکی از پیشگامان در حوزه‌ی تولید ابزار‌های گردآوری اطلاعات مربوط به فاکتورهای حیاتی بدن است  پس از عرضه‌ی ناموفق Fitbit Force در بهمن سال گذشته  به‌دلیل ایجاد مشکلات پوستی این دستگاه جمع اوری شد. این شرکت پس از ۷ ماه نسل جدیدی از دست‌بند‌های سلامتی خود را به‌همراه یک ساعت‌هوشمند معرفی کرد.

Fitbit در این محصولات با در نظر گرفتن خواسته‌های کاربران، امکانات و قابلیت‌های جدیدی را به دست‌بند‌ و ساعت‌هوشمند خود افزوده است.

Fitbit اخیرا دستگاه ردیاب سلامتی Surge خود را ارتقا بخشیده است. طبق گزارش‌ها با این آپدیت عمر باتری دستگاه دوبرابر شده است. در حال حاضر باتری Surge می‌تواند حدود پنج ساعت در حین فعال بودن سیگنال GPS و سنسور ضربان قلب اجرا شود، اما پس از آپدیت این عمر باتری ده ساعت برآورد شده است که بسیار بالا است.

این دستگاه قدم به قدم فعالیت های روزانه شما را ردیابی می کند، همچنین در خواب نیز با استفاده از سنسورهای داخلی قرار گرفته شده که شامل یک سنسور ژیروی ۳ محوری، قطب نمای دیجیتال، کنترل ضربان قلب خواب شما را کنترل می‌نماید. برای نمایش نحوه پیشرفت شما این اطلاعات با گوشی همراه هماهنگ می‌شود. معمولا اعلام پیام و زنگ روی صفحه نمایش LCD محصول پوشیدنی که دارای نور پس زمینه است نشان داده می‌شود. کنترل پخش موزیک از صفحه نمایش ساعت Surge نیز از دیگر خصوصیات این محصول است.

در کنار تقویت باتری، این آپدیت همچنین منجر به معرفی ویژگی جدیدی با نام Run Cues می‌شود. به این ترتیب می‌توانید مدت زمان یا مسافت مشخصی را برای دویدن تنظیم کرده تا دستگاه در زمان یا مکان مورد نظر به شما هشدار دهد.

پس از آپدیت این دستگاه یک تایمر و یک کرنومتر نیز به آن افزوده شده است.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه