تکنولوژی سخت افزار

با Thync آرامش و انرژی بگیرید

با Thync آرامش و انرژی بگیرید - دیجی اسپارک
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

احتمالا شما نیز از آن دسته افرادی هستید که بخاطر خستگی های روزمره به دنبال راهی برای استراحت و بدست آوردن انرژی مجدد هستید، تا بتوانید روز بعد را به خوبی شروع کنید. خوب بعضی از افراد ورزش یوگا را انتخاب می کنند و یا بعد از یک روز سخت کاری چایی و قهوه استفاده می کنند.چون کافئین دارد و آرامبخش است. و برخی هم با زدن آب سرد به صورت خود به آرامش می رسند. شما می توانید با  Thync ذهن خود را به روش دیجیتالی آرام کنید.

با Thync آرامش و انرژی بگیرید - دیجی اسپارکاا

Thync  با استفادهفقط در یک دقیقه، ذهن شما تحت تاثیر قرار می گیرد و کاملا آرام می شوید. بعد از سالها تحقیقات علمی و استفاده از تکنولوژی جدید  Thync را با سادترین طراحی به وجود آوردند که در هرجا و هر محیطی قابل استفاده باشد.

Neurosignalling به عنوان یک ساختار خنثی، موج انرژی را مانند یک عصب در بدن ایجاد می کند.Thync با ارسال Vibes به تحریک اعصاب در سر و صورت می پردازد و خیال راحت و آرامش را به وجد می آورد. این کار شبیه به یک ماساژ آرامبخش گردن و یا ریختن آب سرد به صورت است. در واقع Vibes با همان پالس های سطح پایین الکترونیکی دقیقا کار ماساژور را می کند. این پالس ها به منظور تعادل سیستم عصبی سمپاتیک و پاراسمپاتیک به قسمت های خاصی از مغز ارسال می شوند.

Thync از سه قسمت ساخته شده است: ماژول، نوار وبرنامه . یک سر نوار به ماژول وصل است که در بالای چشم راست قرارمی گیرد ( دقیقا باید از خط مو گذشته باشد و بر روی موها نباشد). انتهای دیگر نوار برای دادن انرژی به پشت گوش و یا به پشت گردن چسب می شود.

با Thync آرامش و انرژی بگیرید - دیجی اسپارک

برنامه استفاده شده در Thync در حال حاضر iSO است و بر روی موبایل قابل نصب است. کاربران می توانند انتخاب کنند که انرژی می خواهند یا آرامش، می توانند به وسیله این برنامه هر دو گزینه را انتخاب کنند. برنامه از طریق بلوتوث به ماژول وصل می شود و آن را فعال می کند و ماژول شروع به تولید Vibes می کند.

Vibes های آرامش دهنده در جسم شما آرامش ایجاد می کند و تنفس شما را آرام می کند و در برخی موارد در شما ایجاد شادی و خوشی خفیف ایجاد می کند. کمتر پیش می آید واکنش عاطفی در شما ایجاد شود.Vibes  های انرژی دهنده باعث می شود که شما متمرکز شده و انگیزه فعالیت بشتر را بالا می برد و شما را آماده تر می کند. از طریق نرم افزار، شما قادر هستید به مقدار Vibes ها تنظیم کنید و برای داشتن بهترین تعادل آن ها را بیشتر و کمتر کنید.

ماژول Thync با طراحی منحنی ظریف از پلی کربنات سفید است. نوار Thync دارای چسب های پزشکی سازگار با پوست بدن است و اصلا باعث ایجاد حساسیت نمی شود. Thync شارژی است و تا یک ساعت می تواند شارژ خود را نگه دارد و با شما همگام باشد.

اولین سوال که مطمینا در ذهن همه ایجاد شد این بود که آیا استفاده از Thync مضر نیست؟

به گفته سازندگان، ازهزاران داوطلب برای استفاده از Thync آزمایش های لازم گرفته شده است. به طوریکه در هنگام استفاده قطر مردمک، ضربان قلب و سیگنالهای بیومتریک بدن آنها اندازه گیری و ضبط شده است. Thyncیک تغییر دهنده موقت حالت روانی است که یا به شما آرامش می دهد و یا انرژی شما را افزایش می دهد و در هرزمان که کاربر در خود حس خوب را شناسایی کرد می تواند دیگر از آن استفاده نکند.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه