سخت افزار

تلویزیون Serif TV سامسونگ با صفحه نمایش پهن

تلویزیون Serif TV سامسونگ با صفحه نمایش پهن
نوشته شده توسط آزاده مختاری

در دیجی اسپارک به معرفی تلویزیون‌های مختلفی پرداختیم که دارای صفحه نمایش‌های بسیار باریک و حتی آینه‌ای و قابل انعطاف بودند بودند. همچنین تولید تلویزیونی با صفحه نمایشی که دو طرفه است و کاربرد تجاری دارد مورد توجه بود ولی اگر تلویزیون‌های قدیمی را به خاطر اوریم دارای صفحه نمایش‌هایی بسیار پهن بودند. بنابراین در راستای باریک شدن صفحه نمایش‌ها شرکت سامسونگ با همکاری ۲ طراح فرانسوی تلویزیونی به نام Serif TV ارائه کرده  است که دارای صفحه نمایشی پهن و با قابلیت‌های گسترده است.

دز ادامه در دیجی اسپارک به معرفی تلویزیون Serif TV سامسونگ با صفحه نمایش پهن می‌پردازیم.

این تلویزیون بر خلاف تلویزیون های جدید دارای صفحه باریک نیست و به دلیل بیرون زدگی در بالا و پایین امکان نصب روی دیوار را ندارند و به همین دلیل همراه دو مدل بزرگتر یک پایه نیز ارائه می گردد.  اگر از یک طرف به تلویزیون نگاه کنیم دارای ظاهری مثل حرف I می باشد.

 کنترل از راه دور و رابط کاربری دستگاه نیز از دیگر مواردی است که به شکل اختصاصی برای این محصول طراحی شده است و پشت دستگاه نیز از پوششی پارچه‌ای پوشیده است که روی درگاه‌های‌های موجود در این قسمت را نیز فرا گرفته است.

این محصول در ۳ رنگ سفید، قرمز و آبی و ۳ اندازه مختلف تولید شده است که شامل مدل ۴۰ اینچی UHD، مدل ۳۲ اینچی Full HD و مدل ۲۴ اینچی با رزولوشن HD  است.

با توجه به این که سازنده این محصول توجهی به زیبایی و شکل ظاهری ندارد و تنها مورد مهم برای تولید کننده تفاوت ظاهری آن با محصولات موجود در بازار است که از این نظر می‌تواند به عنوان محصولی متفاوت شناخته شود و مشتری جذب کند.

هنوز در مورد قیمت این تلویزیون اطلاعات رسمی داده نشده است اما گفته می‌شود هر سه مدل از کوچک به بزرگ قیمت های حدودی ۷۷۲، ۱٫۰۸۱ و ۱٫۸۵۵ دلار داشته باشند. این تلویزیون در تاریخ ۲ نوامبر در کشورهای دانمارک، سوئد، فرانسه و انگلستان عرضه خواهد شد.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه