تکنولوژی سخت افزار

تنفس تمیز با Awair

تنفس تمیز با Awair - دیجی اسپارک
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

اگر شما از خواب بیدار می شوید و آب ریزش چشم و گرفتگی بینی و گلو درد دارید این به کیفیت هوای جاری در خانه شما مربوط است. در زمستان، خشکی هوا به طور جدی به پوست و ریه های شما در هنگام خواب آسیب می رساند. آیا هوای خانه شما و محل کارتان سالم است؟ رطوبت و دمای آن چگونه است؟

در نگاه اول وقتی به Awair نگاه می کنید شبیه به یک اسپیکر به نظر می رسد!!! اما این جعبه هوشمند اسپیکر نیست. Awair یک دستگاه جدید است که می تواند به شما کمک کند تا کیفیت پایین هوا در خانه و محل کار را بهبود بخشید و بر هوا نظارت کامل داشته باشید.Awair می تواند در طول شب بر رطوبت هوا کنترل داشته باشد و شما می توانید با این اطلاعات برنامه ریزی کنید تا آسیبی به شما نرسد.

 تنفس تمیز با Awair - دیجی اسپارک

چگونه کار می کند؟

دستگاه نظارت بر کیفیت هوا Awair با استفاده از طیف وسیعی از سنسورهای حساس، آلاینده هایی که باعث آلرژی، سرماخوردگی و سایر بیماری ها می شود را بررسی می کند. این جعبه با استفاده از یک دسته از سنسورهای پردازنده به تجزیه و تحلیل هوای محیط داخل ساختمان می پردازد.

 تنفس تمیز با Awair - دیجی اسپارک

Awair سنسورهایی برای تعیین سطح دی اکسید کربن ، ذرات گرد و غبار ریز وترکیبات آلی دارد.همچنین سنسورهایی برای اندازه گیری دما و میزان رطوبت موجود در هوا دارد. این دستگاه داده های تشخیص داده توسط سنسورها را تجزیه می کند و به کاربرنمرات مربوط به درجه بندی کیفیت هوا را اعلام می کند. این نمرات در مقیاس ۱ تا ۱۰۰ می باشند. و به صورت الگوریتمی قابل مشاهده می باشند.برنامه ای برای ردیابی توسط تلفن همراه برای این دستگاه وجود دارد و کاربران می توانند به این دستگاه از طریق بلوتوث و Wi-Fi متصل شوند.

با توجه به اینکه استاندارد های متفاوتی برای کیفیت هوا در مناطق مختلف وجود دارد این دستگاه اجازه می دهد تا افراد بسته به موقعیت آب و هوایی منطقه خود، آن را راه اندازی و تنظیم کنند. Awair برای مناطقی که تغییرات شدید آب و هوایی در فصل دارند بسیار مفید است.این مانیتور هوشمند هوا می تواند با سری های دیگر دستگاهها مانند رطوبت ساز و تصفیه کننده هم تعامل داشته باشد.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه