سخت افزار

دوربین a7S II سونی برای عکاسی در نور کم با بهترین کیفیت

دوربین‌های دیجیتال زیادی تولید شده‌اند و افراد بسیاری در پی استفاده از این وسایل می‌باشند. تمامی این دوربین‌ها دارای کاربردهای مختلفی می‌باشند. بنابراین امروز در دیجی اسپارک به معرفی دوربین a7S II سونی برای عکاسی در نور کم با بهترین کیفیت می‌پردازیم.

دوربین a7S II مجهز به فیلمبرداری ۴K فوکوس و لرزشگیر ۵ محوره است. دوربین a7S II دارای یک سنسور فول فریم از نوع CMOS با دقت ۱۲/۲ مگاپیکسل است و  سنسورهای این دوربین برای عکاسی بهتر با کمترین نویز ممکن در محیط‌های کم نور و تاریک ساخته شده است.

در طراحی دوربین سونی a7S II از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده است که از مگاپیکسل پایین برای کنترل نویز در ایزوهای بالا است و برای ثبت تصاویر شارپ و بدون نویز در شرایط نوری نامطلوب ارزیابی می‌شود.کمترین میزان رزولوشن این دوربین ۵۰ و بیشترین مقدار آن ۴۰۹٫۶۰۰ است. این دوربین در واقع نخستین عضو خانواده A7 سونی می باشد که قادر به فیلمبرداری با کیفیت FULL HD با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه می باشد که نتیجه آن ویدیوهای صحنه آهسته بسیار روان خواهد بود.

امکان فیلمبرداری داخلی ۴K با نرخ‌های ۲۴ و ۳۰ فریم و همچنین Full HD با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه با نرخ بیت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه را به این مدل اضافه شده است. رزولوشن و الگوریتم کنترل نویز این دوربین در زمینه‌ فیلمبرداری در محیط‌های کم‌نور عملکردی خاص دارد. در این دوربین از پردازنده BIONZ X و الگوریتم پردازش تصویر استفاده شده است که به تصویر برداری و کیفیت تصاویر در محیط با نورهای کم بستگی دارد.

در این دوربین از یک منظره یاب الکترونیکی XGA OLED با وضوح ۲۳۵۹k نقطه استفاده شده است که توانایی بزرگنمایی ۰/۷۸ ارائه می دهد.
این دوربین از لنزهای E-mount سونی پشتیبانی می کند که برای تازه کاران خیلی مناسب نیست. ابعاد این دوربین ۱۲۶/۹ ×۶۰/۳ ۹۵/۷ میلی متری و وزن ۶۲۷گرمی دارد.

از دیگر قابلیت‌های این دوربین می‌توان به مواردی نظیر پروفایل‌های تصویری جدید S-Gamut3, Cine/S-Log3 و S-Gamut3/S-Log3 و نمایشگر ۳ اینچی بازشو اشاره کرد .بعنوان مثال S-Log3 امکان استفاده از ۱۴ حالت متفاوت با رنج‌های مختلف را برای عکاسی در شرایط نوری مختلف و متنوع امکان‌پذیر می‌سازد.

سونی a7SII از ماه اکتبر ۲۰۱۵ با قیمت ۳۰۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه