تکنولوژی

عکاسی با توپ + فیلم

عکاس پانارومیک توپ ! + فیلم ـ دیجی اسپارک
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

تا بحال سعی کرده اید که عکس پاناروما یا ۳۶۰ درجه بگیرید؟ گرفتن عکس پاناروما هیچگاه آسان نبوده، اگر گرفتن این نوع عکس برای شما سخت است، گجت پانونو به کمک شما می آید و شما به راحتی میتوانید با پرتاب کردن پانونو به هوا عکس پاناروما بگیرید.

عکاس پانارومیک توپ ! + فیلم ـ دیجی اسپارک

   پانونو باعث شگفتی شما خواهد شد

هنگام پرتاب وقتی که پانونو به بالاترین نقطه رسید عکسبرداری را؛ آن هم با بهترین کیفیت، شفافیت، مطلوب و بدون سایه انداختن و کشیدگی بیش از حد شروع میکند، شما همچنین می توانید به صورت دستی با فشار دادن دکمه، یا از راه دور عکسبرداری کنید.

عکس های گرفته شده با پانونو بسیار جذاب میباشند. با نصب نرم افزار مخصوص این گجت قادر خواهید بود هنگامی که با دوستانتان برای گذراندن تعطیلات به مسافرت رفته اید؛ تنها با لمس یک دکمه در میان عکسهایتان به جستجو بپردازید و آنها را به اشتراک بگذارید.

عکاس پانارومیک توپ ! + فیلم ـ دیجی اسپارک

پانونو بیش از یک دوربین پاناروما است.این گجت منحصر به فرد با وزن ۴۴۰ گرمی و قطر ۱۱ سانتیمتر و با داشتن ۳۶ دوربین با کیفیت ۱۰۸ مگاپیکسل که هر ۱۰ درجه توسط یک دوربین پوشش داده می شود؛ به شما عکسی کاملا شفاف و یک دست می دهد، که این ویژگی برای عکسهای پانارومیک  فوق العاده می باشد. از دیکر مزیت این گجت میتوان به ظرفیت ذخیره سازی ۴۰۰ عکس پاناروما اشاره کرد.

عملکرد این توپ شگفت انگیز تنها با یک شتاب سنج انجام می شود . هنگامی که توپ به بالاترین نقطه ارتفاعی خود می رسد ، شتاب سنج این نقطه را مشخص کرده و به دوربین ها فرمان عکاسی می دهد . در این هنگام است که هر ۳۶ دوربین همزمان شروع به عکاسی می کنند.

عکاس پانارومیک توپ ! + فیلم ـ دیجی اسپارک

 با مشاهده فیلم زیر با این گجت جالب بیشتر آشنا شوید

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه