اینترنت اشیا IOT اینترنت اشیاء تئوریک مدارهای الکترونیک

محافظ نوسانات برق هوشمند

نوشته شده توسط اروند طباطبایی

قطعاً شما با مدل هایی دیگر از این محافظ ها که ساخت کارخانه های دیگر بوده و کار محافظت از دستگاه‌های شمارا به صورت هوشمند انجام میدهند آشنایی دارید اما این محصول جدید به گفته تولیدکنندگانش محصولی نو و جدید را بوجود آورده است.

این محافظ که i-Bright7x نام داردبا پنج پریز قابل تعویض و دو پریز همیشه روشن و دو پورت usb خود را به همگان معرفی میکند. این محافظه ها ساخت شرکتی است که طرفدار اینترنت اشیاء است و آن را ترویج میدهد و حال نیز به دنیای وسایل هوشمند و وسایل محافظت کننده پا گذاشته است. قیمت این محصول از ۱۱۹ دلار آغاز می‌شود که دارای ۷ عدد پریز با تکنولوژی هوشمند جلوگیری از نوسانات برق است و به خریداران اجازه میدهد که با برنامه مخصوصی که بر روی ios نصب می‌شود آن را کنترل کنند. این اولین تولید کمپانی Tri Cascade است و در آمازون و wallmart برای فروش عرضه خواهد شد. فروش این محافظ از ماه اکتبر میلادی در wallmart آغازخواهد شد. شرکت مذکور از فروش و موفقیت محصول خود نگران است و با توجه به عرضه محصولاتی از تولیدکنندگانی با سابقه دو ساله در این زمینه همچون ihome و idevice وبه این شرکت حق میدهیم.

iPhone_6_Plus_V_SpcGr_sRGB_1014

این محصول در رتبه گران ترین پریز ها قرار میگیرد این در حالی است که پریزهای داخل فروشگاه هایی چون wallmart و amazon قیمت هایی بین ۵۰ تا ۷۰ دلار دارند. همانند d-link wi-fi smart plug که ۵۰ دلار میباشد. برخلاف بیشتر پریز ها که با IFTTT کار میکنند و میتوان برای آن‌ها اتوماسیون قرار داد این مدل از محافظ های هوشمند با IFTTT بیگانه است. این قابلیت باعث میشد که شما جملاتی شرطی را برای انجام کارهایتان بنویسید که مثلاً اگر **** سپس *** و این دستور اجرا میشد. برنامه مخصوص است محافظ میزان انرژی مصرفی را نشان میدهد همچنین به صورت خودکار دستگاه‌هایی را که از آن‌ها استفاده نمیشود را خاموش میکند.

به نظر شما این محصول با استقبال بازار مواجه می‌شود؟

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه