آموزش رزبری پای رزبری پای پروژه رزبری پای گنو/لینوکس

آموزش رسپبری پای Raspberry Pi – آشنایی با برد رزبری پای

آموزش تصویری برد رسپبری پای Raspberry Pi - دیجی اسپارک
نوشته شده توسط اروند طباطبایی

در این سری آموزش رسپبری پای Raspberry Pi که به صورت ویدیویی در آزمایشگاه تخصصی دانشجو کیت تهیه شده است. مرحله به مرحله کار با برد رزبری پای Raspberry Pi یا به اصطلاح برخی برد رسپبری پای! را به شما آموزش خواهم داد.

 

برد رزبری پای Raspberry Pi در ابعاد یک کارت اعتباری است و با تراشه ARM توانایی راه اندازی سیستم عامل لینوکس و دبیان بیس و هچنین نسخه ای بسیار ساده از ویندوز را دارد. البته برخی از کاربران هم اندروید را روی برد رزبری پای Raspberry Pi نصب کرده اند؛ که بنده به هیچ عنوان برد رزبری پای Raspberry Pi را برای راه اندازی سیستم عامل اندروید Android پیشنهاد نمیکنم.

 

در آموزش رسپبری پای Raspberry Pi که قسمت اول از آموزش جامع برد رزبری پای میباشد، به معرفی برد و سخت افزار و ظاهر برد Raspberry Pi میپردازم. آشنایی با انواع مدل‌های رزبری پای و مقایسه سخت افزاری دو مدل رزبری پای ۲ Raspberry Pi  و برد رزبری پای ۳ Raspberry Pi هم چنین امکاناتی که روی بردها در اختیار کاربر قرار داده میشود.

 

در ادامه با این ویدیو با وب سایت تخصصی الکترونیک و رباتیک، دیجی اسپارک همراه باشید.

درباره نویسنده

اروند طباطبایی

بنیانگذار دیجی اسپارک: اولین مرجع تخصصی امبدد سیستم به زبان فارسی / کارشناس سئو و تولید محتوا

هرچه می آموزم میبینم که خیلی کم آموختم. علاقه به رباتیک و تکنولوژی دارم. امیدوارم بتونم دانشی را که آموخته‌ام، به روش‌های مختلفی به کاربران علاقمند منتقل کنم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه

۱ دیدگاه