سخت افزار مدارهای الکترونیک

آداپتوری برای تبدیل گوشی تک سیم کارت به گوشی دو سیم کارت

آداپتوری برای تبدیل گوشی تک سیم کارت به گوشی دو سیم کارت
نوشته شده توسط آزاده مختاری

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که دائما با گوشی سروکار دارید شاید تصمیم به خرید دو سیم کارت نیاز داشته باشید که بتوانید در خانه از تماس های کاری در امان باشید و سیم کارتی اختصاصی برای کارتان داشته باشید. امروزه تولید کنندگان گوشی های هوشمند اکثرا این قابلیت را به گوشی های هوشمند خود اضافه کرده اند که دارای دوسیم کارت می باشد ولی اگر بازهم شما گوشی هوشمندی دارید که از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی نمی کند آیا با خرید یک گوشی اضافه می خواهید مشکل را حل کنید؟

بله درست است شاید خرید یک گوشی هوشمند مشکل شما را حل کند ولی حمل این گوشی با خود در تمام مکان ها مشکل است. راه حل مشکل با استفاده از آداپتوری برای تبدیل گوشی تک سیم کارت به گوشی دو سیم کارت می باشد. به این ترتیب می توان از قابلیت های این آداپتور استفاده کرد.

 با دیجی اسپارک برای معرفی این قطعه همراه ما باشید.

این آداپتور در اندازه یک کارت اعتباری تهیه شده است و دارای اندازه ۸۳×۵۵×۴ است ولی نسبت به کارت های اعتباری کمی ضخیم تر است. سیم کارت در این دستگاه همانند سیم کارت اولیه یا میکرو سیم کارت قرار می گیرد و بوسیله بلوتوث ۴ به تلفن متصل می شود و می تواند تا مسافت ۱۰ الی ۱۵ متر را پاسخگو باشد.

آداپتوری برای تبدیل گوشی تک سیم کارت به گوشی دو سیم کارت

آداپتوری برای تبدیل گوشی تک سیم کارت به گوشی دو سیم کارت| دیجی اسپارک

از یک باتری قابل شارژ ۵۵۰ میلی آمپری لیتیم یونی ساخته شده است که می تواند ۱۵۰ ساعت مورد استفاده قرار گیرد و ۴ ساعت به مکالمه بپردازد. این آداپتور با سیستم عامل های اندروید و ios سازگار است و می توان با تنظیم آن در گوشی های مختلف از قابلیت های این سیستم استفاده کرد.

علاوه بر موارد یاد شده این قطعه دو حلقه امنیتی ارائه می دهد که اگر مسافت بیش از ۱۰ متر شود توسط این دو حلقه که روی گوشی هوشمند و خود دستگاه موجود می باشد سبب کنترل امنیت می شود.

این قطعه در یک کمپین crowdfunding طراحی شده است و با قیمت ۷۵ دلار قابل عرضه برای کاربران می باشد. و در ماه های آینده وارد بازار خواهد شد.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه