نرم افزار

آموزش جیلبریک iOS 9 در iPhone و iPad با برنامه پانگو

آموزش جیلبریک iOS 9 در iPhone و iPad با برنامه پانگو
نوشته شده توسط آزاده مختاری

اگر از طرفداران گوشی‌های اپل هستید در این ا»وزش ما را همراهی کنید. ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که نیاز به نصب برنامه یا استفاده از قابلیتی خاص داشته باشید و با خطای اپل جهت تنظیمات کارخانه مواجه شده باشید. برای رفع این مشکل جیلبریک پیشنهاد شده است که در دیجی اسپارک ابتدا به توضیح مفهوم جیلبریک می پردازیم و در ادامه به آموزش جیلبریک iOS 9 در iPhone و iPad با برنامه پانگو می پردازیم.

اگر بخواهیم جیلبریک را از نظر لغوی معنا کنیم این کلمه از دو کلمه Jail  به معنای زندان و  break به معنای شکستن تشکیل شده است . جیلبریک فرآیندی است که با اجرای آن قفل های سیستم باز می شوند و محدودیت هایی که توسط اپل بروی سیستم اعمال شده اند از بین می روند و با تغییراتی که در سیستم اعمال می کند اجازه دسترسی به نقاط مختلف را می دهند .

یکی ازبرنامه هایی که برای جیلبریک مورد استفاده قرار می گیرد برنامه پانگو است که در ادامه به آموزش جیلبریک برای گوشی های هوشمند iPhone 4s-6s, your iPad, iPad mini, or iPod touch توسط پانگو می پردازیم.

۱-    دانلود برنامه پانگو جیلبریک برای iOS 9

۲-    از گوشی هوشمند خود بپشتیبان بگیرید.

۳-  غیر فعال کردن جستجوی گزینه Find my iPhone feature و رمز ورود با استفاده از تنظیمات.

به منوی تنظمات بروید و از گزینه iCloud گزینه Find My iPhone and Settings را انتخاب کنید و سپس با انتخاب منوی Touch ID & Passcode به انتخاب گزینه Turn Passcode Off بپردازید.

۴-   گوشی خود را در حالت پرواز قرار دهید.

۵-  در کامپیوتر خود فایل پانگو را که در مرحله اول دانلود کردید انتخاب و آن را اجرا کنید.

۶-  دستگاه خود را با کابل usb به کامپیوتر متصل کنید و پس از تشخیص ابزار پانگو دکمه Start را فشار دهید و بر روی گزینه Already Backup کلیک کنید.

۷-  پس از تایید بک آپ گیری توسط شما گوشی یا تبلت شما restart خواهد شد و دوباره باید آن را در حالت پرواز قرار دهید.

۸- پس از آپدیت ۷۵ درصدی برنامه شما می توانید استفاده از به برنامه پانگو نصب شده روی ان بپردازید. به این صورت که ابتدا روی عکس برنامه پانگو کلیک کنید و سپس برنامه اجرا می شود.

۹-  پس از اجرای برنامه برای اولین بارروی گزینه Accept  کلیک کنید تا برنامه بتواند سریعتر به اجرا بپردازد.

۱۰-  پس از اتمام نصب برنامه به آخرین برنامه های نصب شده روی صفحه  اصلی بروید. در این صفحه برنامه Cydia وجود دارد آن را اجرا کنید و از قابلیت های این برنامه لذت ببرید.

درباره نویسنده

آزاده مختاری

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه