تکنولوژی

ارتباط با قهرمانان فضا

نوشته شده توسط افشین طباطبایی

امروز در دیجی اسپارک به  ارتباط با قهرمانان فضا می‌پرداریم.

آیا شما دوست د ارید احساس کنید درفضا هستید ودر آن جا به سخنرانی گوش می دهید؟در کنفرانس بین المللی درسال ۲۰۱۵ شرکت wond تصمیم گرفت مصول جدیدی به نام Star Trek TOS Bluetooth Communicator را معرفی کند که برای برقرای ارتباط به صورت بلوتوث با قهرمانان فضایی در داستان (Star Trek) وفیلم Starfleet است.به طوری که سخنران وگیرنده احساس حضور واقعی داشته باشد مثل پریدن ازکوه که در گیرنده احساس ترس بوجود می آید.

این دستگاه کوچک برای یکی از داستان های Starfleet طراحی شده بود واز ترکیب فلزفشرده ٬آلومینیوم ٬پلاستیک وبافت تشکیل شده است. احساس واقعی از داستان های فضایی  را درگیرنده به وجود می آورد بدون این که اطلاعی درمورد داستان ها داشته باشد.استفاده ازاین دستگاه فقط روی گوشی های هوشمنداامکان پذیراست .با استفاده از دکمه های مخصوص صوت درخواست تماس برای فرستنده ارسال می شودسپس ارتباط برقرارشده وتماس به صورت نمونه تست می شود سپس تماس ادامه پیدا می کند.

شرکت ThinkGeekوWand تصمیم گرفتند وسیله ای اختراع کنند که تمام افراد در مکان های مختلف بتوانند این احساس را تجربه کنند.

درباره نویسنده

افشین طباطبایی

نویسنده و پژوهشگر مسایل اجتماعی هستم. چند جلد کتاب چاپ شده دارم که در وبلاگ شخصی خودم میتونید راجع بهشون تبادل نظر کنید. در حال حاضر مشاور چند سازمان دولتی مسئول در زمینه‌های اجتماعی هستم.

تبادل نظر و رفع عیب با ثبت دیدگاه